arada mesafe var
Bana akıl verin ne yapmalıyım ne yapmamalıyim?
Bana akıl verin ne yapmalıyım ne yapmamalıyim?
kova erkeğiyim ve sana şöyle anlatayım 16 yaşımdayken şişmandım ama hafif ben sevdiğim kıza açıldıgımda beni reddetmişti ve bu öyle agırıma gitmiştiki o gunden sonra 5 ayda 28 kilo verdim sonra kısmetim haliyle fena acıldı ama ben 1.5 sene kimseye güvenemedim hatta ilk sevgilime acılmaya bile korktum kova erkeği her konuda cesaretlidir ama ask konusunda gözü korktumu daha zor toplar demem o ki beni bir kız tekrar kendine baglayıp inandırdıysa sende onu kazanabilirsin yapman gereken sey onun hosuna gidecek sekilde davranman giyimine güzelligine dikkat etmelisin en cok bunu takar kova burcu ve onu bunaltmaman lazım bunalırsa başlamadan biter sahsen bende böyle uzun yazdım net anla diye :D
aynı şehirde değiliz ki ınstgram da konuşmaya başlayınca daha güzel fotolar paylaştım. ayrıca benim güzel olduğumu ve özellikle gözlerimi beğendiniz bir kaç kez ima etti. en yakın arkadaşı arkadaşım (erkek) benim hakkım da tamamiyle iyi şeyler söyle di ki ona ikimizi yakistridigini vs şeyler söyle di buna rağmen bana mesaj atmaya devam etti. Ama eski sevgilisi ile taze acısı ayrıca ben bununla konuşurken sürekli geleceğin iyi olacağını güçlü durmasını kısaca ümit verici senle söyledim. hiç bir zaman emir kipi ile konuşmadan. sevgilisi bunu iki kez terk etti hemde havadan mesele yüzünden şimdi kız tekrar buna dönme niyetinde zaman ver demiş. ortak arkadaşımızda bana diyor ki. sen çocuk için yeni bir sayfa ve umuttun o da biliyor ama korkaklık yapıyor mutsuz olacağına inaniyo4 ve bu mutsuzluğu ile seni de mutsuz etmekten korkuyor. Çocuk dan zaten seni izecegimden korkuyorum diye konsuma ya mesafe koydu
Arada mesafe varsa ve bir ilişki başlamamışsa o mesafenin ortadan kalkma şansı yoksa hiç boşuna başlatıp da bir kova erkeğinin tutkusunu sevgisini gücünü hissedip sonra kendini mahvetme ilişki biter aklında kalır uzun süre o dertten kurtulamazsın.
Kova erkeği mantık yolunda gider ve o girdaptan kısa zamanda çıkar hayatına devam eder. Sen döner durursun acı çekersin.
yaptığın yorumu okudum
Ne varmış niye karıştırmayayim
Şimdi sana ne olduğunu anlamayacağım. Senin daha işine gelebilecek bir şey söyleyeceğim zaten tam kova karakteri taşıyan bir erkek olsa o rezilliğin içine öyle düşüp kendini maymun ettirmez. Özellikle senin yaşındaki insanlara böyle olmayacak işler cazip gelir düşünmeyi bırak daha olumlu mümkün şeyler için gözünü aç etrafına bak yeni ortamlara gir hayatına devam et istersen bir süre sevgilin de olmasın hayatında alma birini.
Evet kova sevgi ilgi şefkat sadakat sever ama en çok saygı ve mantık sever. Baskı altında olursa etrafındakilerin hepsinden kurtulur eğer o arada yakınlarda sen de varsan geri dönüşsüz bir şekilde silinenler arasında olursun ama niyetini ve iyi duygularını belli edip net bir şekilde üstünde baskı oluşturmayacağını söyleyip senin için de uygun olacak bir zaman kadar onun bağlantıları haricinde rahatsızlık vermez belki minik sürprizlerle güzel bir günaydın ya da iyi gecelerle naif şekilde ben buradayım ve seni bekliyorum duygusunu hissettirirsen bir şans olabilir
ama dedim ya bu yorum da zaten bir şeye yaramayabilir çünkü o adam iyi bir kova değil kova özelliği göstermiyor.
Kova dediğin adama sen böyle ilgi göstereceksin niyetini açıkça belli edecek sevgi saygı vereceksin o da hala orada kendini rezil edecek maymun edecek bu mümkün değil. Ha belki zaten olmayacak iş görmüştür seni ve olmayacak işe soyunmaz bahane ediyordur o ayrı. Bir de arkadaş daha yaşınız kaç ya bu neyin zoru
belki de o sililenenlerden oldum çünkü mesela koydu. Seni uzecegini dedi. Beni hep yeni bir sayfa ve umut olarak gördü ama bir anda bu şekilde tepki verdi kendi acıları ile beni üzmekten korkuyor mus. Ve mesela koydu konsuma ya
Kısacası o ilişki zaten "yok" ve olmayacak da sen kendini harap etme. Kusura bakma gerçekçi ve mantıklı olmak zorundayım ben bir Kova'yım. Hiçbir kova kendisine cesurca gelen sevgisini ilgisini söylemekten korkmayan saygı duyan sadakatli sevgi dolu bir kadına arkasını dönmez. Mücadele kovanın ruhunda vardır.
o dediklerin salatanın sosu pastanın kreması kendini bunlarla kandırma. Ya da rahatlıyorsan kandır sen bilirsin.
ben ona sevgimi hiç bir zaman belli etmedim. arkadaş olarak ona guclu olmasını söyledim sadece.
O zaman zaten sen bir hiçsin zaten konu dışısın ortada yoksun :)
Olmayan ilişkinin hiç kimsesi iyi geceler.
Git yat uyu düşünme bunları hayat devam ediyor
hicbirsey ı isem bana neden mesafe koydu
Hiç birşey ile aranda zaten mesafe olur. Bir şey olanı hayatında tutarsın yakınında istersin ne saçma soru bu ya güzelim bak ne yap biliyor musun burada zaman öldürme aç House MD dizisini bir iki hafta tüm boş zamanlarından izle anlayarak izle bitir ilişkiler ve hayat nasıl öğren (samimiyim bu arada asla dalga filan geçmiyorum) daha önce izlediysen bir kere daha ama anlayarak izlemeye çalış
teşekkür ederim herşey için
@Blackswomen Not at all. Unutma Everybody Lies.
ve özellikle üstüne basarak söylüyorum HOUSE MD tıp dizisi değildir doktorlar gibi saçmalık değildir uzaktan ve anlamadan bakarsan öyle görünebilir. House MD hem kişisel psikanaliz hem toplumsal sosyoloji ve bireyler arası ilişkilere eleştirel bakış açısıyla yaklaşan bir dizidir. Tıp bilgisi ve ufak tefek şeyler öğrenmek de pastanın üstündeki minik meyve parçaları.
Lütfen yardım edebilir misiniz cevabınızı okudum ve uzun zamandır mantıklı birine danışmak istiyordum. Sevgilim kova burcu ne yapmak istediğini bilmediğini duygularının her şeye karşı köreldiğini söylüyor. İnternetten bir tartışmada tanıştık bana özelden yazdı. İlk önce arkadaştık sonra ilişkiyi başlatan o oldu 3-4 ay oldukça iyiydik sonra 6. ayda yüz yüze görüşmeye başladık şuana kadar 3 defa görüştük uzak olduğumuzu da belirteyim. 28 yaşında ve (klasik türk aile yapısı işte) onu evlendirmeye çalışıyorlar. Ailesi de kendilerince haklılar. Maddi durumunu toplayacağını ve beni bekleyeceğini söyledi fakat ailesi anladığım kadarıyla dünürcülük derdinde uzakta oturduğum için ilişkimizi kabul etmiyor aylardır uğraşıyor tanışmayı bile kabul etmediler. Tek yolun ailesini karşısına almak olduğunu söyledi ben de bunu kabul edemiyorum büyük vebal bu, ailesine bakması gerekiyor ve tek erkek. Böyle de devam etmiyor aslında ailesiyle yaşamıyor ama arayıp suçluluk hissettiriyorlar "elin masum kızına ümit veriyorsun diye". Benden çok uzaklaştı sabırlıyım, bunu o da söylüyor. Hatta biraz sıkıntılı sanki bunu söylemesi: "senin yerinde olsam beni bırakırdım bu kadar sabır gösteremezdim" dedi. Sevilmek istiyorum ben de çok yoruldum o da yoruluyor ilişkimiz yıprandı fakat sevgi, güven hala var. Ne seni ne onları bırakmak istiyorum diyor. Nasıl davranmalıyım onu daraltmadan ilişkimizi nasıl toplayabiliriz. Söylediğiniz gibi her şeyi bırakmak istiyor herkesten uzaklaşmak üzere ve ben o kadroda olmak istemiyorum yakın arkadaşlarının tayini çıktı normalde çok sosyal biri hepten yanlız kaldı ben de şu an farklı şehirdeyim yanında olamıyorum. Çok hevesi kırıldı. Sonunda beni de ailesini de kaybedeceğini düşünüyor. Herkesin yorumu önemli ama sizinkini daha çok merak ediyorum müsaitseniz vaktinizi ayırırsanız çok menun olurum çok teşekkür ederim.
çok kibardır bağımsızlığına düşkün öncelikle onla arkadaş olmaya çalışmalısın ilk ilişki sıralarında soğuk davranışlar gösterirler sen etkilemek için tercihlerine saygı göstermelisin kararlarını sorgulama
aramıza mesafe girdi. arkadaşdik benimle derdini paylaştı vs vs ve mutlu olduğunu söylüyordu. Sonra beni uzecegini söyleyerek mesafe koydu
ınstgram da konuşuyorduk. Ve beni takipten çıkardı. galiba yapacak bir şey 3y kalmadı
haklısın teşekkür ederim
Her sey burv degil sitede günde 8866799 burc sorusu soruluyo
Cevap
13Cevap
1- Asla onu değiştirmeye çalışma. Olduğu gibi kabul et.
2- İnatlaşıp otorite savaşına girme. İnatlaşarak hiçbirşey yaptıramazsın.
3- Sakın güvenini sarsma. Zor güvenir, ama güvenirse deli gibi sever. Ama o güveni yok edersen ağzınla kuş tutsan yaranamazsın.
4- Sakın basit oyunlarla, kıyaslamalarla kıskandırmaya çalışma.
Evet dediğin şekilde davrandım ama beni uzecegini söyleyerek araya bir mesela koydu eskiye takılı kaldı. mutsuz olacağını inanıyor . Beni yeni bir sayfa olarak gördü arkadaşlarına öyle söyledi ama şimdi böyle davrandi
Normaldir. Geçmişte yaşadığı bir hayal kırıklığı, güvensizliği varsa yapar.
bunu nasıl aşabilir
geçmişte olan o kıza geri dönecek gibi takılı kaldı remsen
Zor. Ben 2 senedir takılı kaldım. Olmuyor. O da seni üzmemek için böyle yapmış.
Ama kız onu yine üzecek. farkında değil 3 kez terkedilmis olacak ve kız da normal değil hani.
2 kere terkedilmiş. Hala ona takıntılı.
Evet. ilkin de ailem izin vermiyor demiş sonra ailem izin verdi deyip dönmüş sonra 1 hafta kadar çıkıp. yapamıyorum deyip ayrılmış
İkna etmen gerekiyor. Seveceğine, terketmeyeceğine, değer vereceğine.
Ama mesafe koydu. nasıl ona bu şekilde ikna etmeye çalışabilirim ki ve bunu denedim bence o o kızla bir kez daha deneyecek ve eğer kötü olursa o zaman anlar
Belkide yaşayarak öğrenmesi lazım.
Evet haklısın öğrensin. işte o zaman ben aklına gelecek miyim. Ama o zaman da gururuna yedirmez bence
ben kovayımda kova olarak aşık olunmayi hak etmiyoruz. senin onu sevdiğini fark ettiği an vazgeçer üstüne arkası havalanır 1 ay inmez ama sana bakmasa bile anlar onu sevdiğini. fazla yakın durma anlar ama sana belli etmez
Peki nasıl kendime çekebilirim
Ama o terkedilmis birisi ve o kızı takıntı yaptı Şu an da
Peki sizin zor tam olarak ne dır
dediğin gibiyim arkadaşı benim en yakın arkadaşım ve beni de o şekilde anlattın hatta kisnurken siz lı falan konuştuk
Bence de zor
araya mesafe koydu. Ama çok güzel bir cevapla onun bu yaptığına tepkim verdim. oda zaten anladı arkadaşına kız çok iyi ağzıma etti falan demiş. Şimdi geçmiş de ki o kız buna geri dönüş yapmak üzere zaman ver demiş böyle dedikten sonra konuşmayı kesti işte. zaten şimdi beni de vursan ne masaj atardım ne de baksa bisi ama pişman olmasını istiyorum birazda
teşekkür ederim tavsiyen için
Kova erkeğine tutulmuş nadide çiçek..
Kovaların cazibesi farklıdır,
rüzgârına kapılırsan, savrulursun ordan oraya. 👍
Bunun 10/3 ü kadar sevilsem başka bir şey istemem...
Ne demek istediniz
-_- wasp - idol dinle diyorum kardesim
Tek gerçek Kova erkeği için , intikam duygusu en alt seviyededir. kin nefret tutmaz. edit : Ben :)
Kova burcunu seveceğine, kovayı sev..
Hergün 2 kapak aldın mı, leyla leyla gezersin :D
Duygusal olurlar herşeyi karşıdan beklerler hep içinde tutarlar
daha ne yapayım ki ataya mesafe koydu ve beni gerçekten üzerine inandığı için
Üzerine inandığı için ne demek? biraz daha iyi anlatırsan yardımcı olabilirim
üzeceğine inandığı için
aynı şehirde değiliz ki ınstgram da konuşmaya başlayınca daha güzel fotolar paylaştım. ayrıca benim güzel olduğumu ve özellikle gözlerimi beğendiniz bir kaç kez ima etti. en yakın arkadaşı arkadaşım (erkek) benim hakkım da tamamiyle iyi şeyler söyle di ki ona ikimizi yakistridigini vs şeyler söyle di buna rağmen bana mesaj atmaya devam etti. Ama eski sevgilisi ile taze acısı ayrıca ben bununla konuşurken sürekli geleceğin iyi olacağını güçlü durmasını kısaca ümit verici senle söyledim. hiç bir zaman emir kipi ile konuşmadan. sevgilisi bunu iki kez terk etti hemde havadan mesele yüzünden şimdi kız tekrar buna dönme niyetinde zaman ver demiş. ortak arkadaşımızda bana diyor ki. sen çocuk için yeni bir sayfa ve umuttun o da biliyor ama korkaklık yapıyor mutsuz olacağına inaniyo4 ve bu mutsuzluğu ile seni de mutsuz etmekten korkuyor. Çocuk dan zaten seni izecegimden korkuyorum diye konsuma ya mesafe koydu
sizinkinde durum başkaymış zaten sen bu muhabbeti unut başka şeyler var karıştırma da boşuna @Blackswomen
Çok fazla üstüne gitme derim. hâla eski yasadiklarini unutamadigi icin seni uzmekten korkuyordur, biraz zaman ver
tavsiyen için teşekkür ederim ama sanmıyorum bişiler olacağını
Çok seviyorsan patlat bir tokat seviyrum ulan de başlatma seni üzen insanları düsünmenden de. Rica ederim.
la her şeyi burca bağlamayın xd
Kova erkeklerinden nefret ediyorum
Bende
Görüşemiycekseniz sürdürmeyin tutku arar kova
Bu şekilde olmaz.
Derken ne demek istediniz
Uzun uzadıya yazılacak bir konu. Tek bir soru sorarsan, ona göre ilerleyelim. Ki zaten insanların 1 burcu olmaz, en az 3 burcu olur. Ben ne söylersem söyleyeyim, diğer burçları durumu değiştirir.
bizzat kovayim.:)
nasıl kızlardan hoşlanırsın. tabiki kişilik etkendir ama bence burç da etkiler
nasil kizlardan hoslanirim...
himm zayof olmicak balik etli olacak.
gozler cok onemli iri vede kahve olacak
kendine bakacak
bakimli olacak
yemeknyapmayi sevecek bilecek
kalk baliga gidiyoruz dedigim. oflayip poflamicak
ben iki duble atarken oda oturup yanima iki duble atacak
araba kullanmasi sart
gezmeyi sevecek
hayvanlari swvwcek
:)
gözlerime iltifat etmişti muhabbetimi de sevdi ama araya mesafe koydu beni uzecegini söyleyerek
capkinda. olur kovalar.
Bilmiyorum ne yapacağımı. Kız yakında ama ben uzakta olduğum için galiba kaybedecem. hayırlısı ya
uzaksa bos ver yahu canina yazik
Kafa calismazsa zor
Senin burcun ne o da önemli
yengeç burcuyum ama yükselim yay ve onu daha çok yansıtıyor um
Çok gol yer
değişik tipler
İnadı sevmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar