Sevgilimle kavgalıyız beni aramıyor bu akşam birlikte değiliz ne yapmalıyım?

benim hatalı olduğum bir konuda tartıştık. ben defalarca özür diledim. o günden beri o hiç yazmadı hep ben günaydın ve iyi geceler yazdım o kadar. bu gece ona güzel mesaj yazmak istiyorum onu ne kadar sevdiğimi ifade eden ama cevap vermez diye çok korkuyorum. çünkü şu an benden soğuduğunu hissediyorum bu durum daha çok soğumasına sebep olur mu yoksa daha iyi olur bilemiyorum. sadece iyi seneler mi yazsam?
Sevgilimle kavgalıyız beni aramıyor bu akşam birlikte değiliz ne yapmalıyım?
Cevapla