Yarıda bıraktıklarınızı başkaları mı tamamlar oldu artık? Neden yarım kalmaz ki o hikayeler? Neden "Bir gün yarım bırakan kişi tarafından tamamlanması" umuduyla beklemek yerine; yanlış kişilerle, yanlış bir şekilde tamamlanır. #yağmurunsesi #tamamlamakiçinçokerken
Yarım kalan hikayenizi tamamlayan başkaları oldu mu?
O hikaye ne zaman tam oldu ki olmasına da gerek yok neden olsun değseydi tamamlanmaya hikayenin yazarı tamamlardı hikayeyi
Hem ben oyuncuyum sadece neden diye sormam o yazar ben oynarım o isterse sever isterse sevmez ihtiyaç duyarsa konuşmaya her yol ona çıkar ihtiyacı yoksa tatil verir ilişkiye...
İşte böyle tek elden yönetilen o hikayeyi hikayenin yazarına sormak lazım...
Benim hayatım, benim hikayem. Diğer tüm kişiler, olaylar, mekanlar küçük bir unsur hikayemde. Benden başka kimse tamamlayamaz hikayemi. Böyle abartmaya gerek yok. Zaten abarta abarta bu duruma getiriyorsunuz aşkı ya da başka bir şeyi. Her insan gelip geçici. Hayatın tadını çıkarın takılmayın bir kişiye. Sert yazmış olabilirim. Özür dilerim kırıldıysan. İyi günler.. 🐼
Benim yarım kalan hikayem olamaz ki, ya biter ya devam eder.. Ha ben içimde bitirmişimdir, son dakikaları oynuyordur aşk aramızda 90+3'te kim gol atmış umrumda olmaz, başarılar diler, gideriz..
Kimseyi yarım hikayeleri tamamlama aracı olarak kullanmadım.. Her gelen kişiye tertemiz yeni bir sayfa açarım ben.. O sayfayı nasıl dolduracağı ona kalmış..
En İyi Cevaplar