Abi abla ayaklarına yatıp karşı cinsle samimiyet kuranlara bakışınız nedir? Sizce normal bir şey mi?

Abi abla  ayaklarına yatıp karşı cinsle samimiyet kuranlara bakışınız nedir?  Sizce normal bir şey mi?



Abi abla deme lazım olur bence 😁 bu tür kişilerin samimiyetten sonra sevgili olduklarına şahit oluyoruz. Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz?
Abi abla ayaklarına yatıp karşı cinsle samimiyet kuranlara bakışınız nedir? Sizce normal bir şey mi?
Cevapla