
Abi abla deme lazım olur bence 😁 bu tür kişilerin samimiyetten sonra sevgili olduklarına şahit oluyoruz. Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz?

Ben hep abla diyenlerdenim bu sorudaki abla diyorum öyle deme lazım olur derler 😉🙃😂😎😎😂😂😂
Bencede deme lazım olur 😂
bana olmuyo da demek ki onlara ben lazım oluyorum şimdiki sevgilime kadar hepsi benden büyüktü yani :D :D :D bundan sonra da demeyecem zaten hemen çeviriyolar kendilerine :D :D :D
ben yawşaklık olarak görüyorum.
Bende
Çikolata? 😅
mide bulandiricilar
Kesinlikleee
Erkeklere güven olmaz 😑
Rice ederim 😊
Cevap
6Cevap
Kimlere abla demem gerektiğini iyi bilirim ben ;)
İçi çürümüş insanları bilemem ama
Kimin ne olacağı hiç belli olmaz
Ben kendimi bilirim :) bilmesem de kendimi kontrol edebiliyorum
Umarım öyledir 😅
Öyle öyle için ferah olsun 😂😂
Hem insan bir kere abla dediği insana nasıl farklı bir gözle bakar? Midesiz olmak gerek
insanı bitiren'de, cesuriyet verende dürtülerdir... ah o dürtüler yok mu...
Hiç muhabbet etmeseler daha iyi
Bana demesin kimse zaten hoşlanmıyorum, ben de demiyorum zaten, abla ne ya;)
Ay deme zaten iyi edersin 😊
of bide kardeş ayağına yatıp şey yapanlar iğrenç
Samimiyetsiz buluyorum.
Bızzat sahıt oldum
Bende şahit oldum 😕
Maalesef var
Karşıyım
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar