Kurudum kaldım artık erkeksizlikten niye böyle oldu ya?

Benden hoşlanan en son lisede oldu yani lisede sevgilim oldu o da çocukçaydı zaten.
Liseden sonra benden hoşlanan kimse olmadı sanki bir duvar örüldü kimse beni görmüyor gölge gibiyim. Napsam boşa oluyor.
Tipimde değişmedi öyle inanılmayacak kadar...
Yaş 22
bir keresinde eğlencesine arkadaşlarla falcıya gitmiştik bana "sana erkek yok" demişti. Doğru çıktı :(( ben napiyimki artık birisi büyü yaptı diyorum haha of ya :'( delirdim
Kurudum kaldım artık erkeksizlikten niye böyle oldu ya?
Cevapla