Kız arkadaşım baya kalbimi kırdı, siz olsanız ne yapardınız?

Az önce beslediğim kedi yüzünden tartıştık. Annem kediyi dışarı salmış benden habersiz. Ben de bunu kıza söyledim. Bana bağırdı. Sorumsuzsun dedi. Senin yüzünden oluyor bunlar ailene çok yüz veriyorsun, senden korkmuyorlar dedi. Sonra gaza gelip gittim anneme bağırdım. Babam da bana bağırdı.

Daha çok moralim bozuldu, iyi hissetmek için kızı aradım. Ben sorumsuz bir erkek değilim dedim. Öylesin dedi. Babasının sesi geldi ordan.. AYrıca sen beni niye aradın ki, ben babamla ders çalışıyorum, adam senin yüzünden kalktı gitti dedi. Babanla ders çalıştığını söylemedin kusura bakma dedim. Offf neyse ya görüşürüz bb dedi.


Ben 21, o 18 yaşında..
Belki gereksiz ama çok kalbim kırıldı, kızın böyle davranması baya moralimi bozdu. 2.5 yıldır çıkıyoruz bir de.
Kız arkadaşım baya kalbimi kırdı, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla