Kız arkadaşıma kaşarlık yaptığını söyledim ama o bana nasıl kaşar dersin dedi wtf? Oldum bu konuda yardım istiyorum?

bir keresinde tatil dönüşü sevgilimle buluştum sinamaya gittik telefonunda bir arkadaşı ile konuşması vardı (kız) konuşması tuhafıma gitti bende okumak istedim oda yoo olmaz felan istemedi bende neyse dedim film arasında telefonunu bırakıp gitti bende okudum kız arkadaşı ona konuştuğu erkekleri göstermiş sevgilim de bende bu çocuklarla konuşuyorum dedi bir iki çocuğun resmini atmış sonra arkadaşı buna senin sevgilin yok mu dediğinde buda bunlarla eyleniyorum sadece yazdı sevgilim ömürlük yazmış ben bunu öğrenince ona baya kızdım yaptığının bana ne olduğunu söyle dediğimde bişey diyemedi bende kaşarlık dedim oda hemen savunmaya geçti yok işte sevgiline nasıl kaşar dersin felan sonra bu pişman olduğunu söyledi bende napiyim tamam dedim geçiştirdim barıştık sonraki zamanlarda (4 5 ay) bir tartışmada gene bu konu açıldı bana adam olmamı söyledi bende ona ben seni affettiysem adamlığımı orada kullandım dedim sende beni düşünerek kaşarlık ruhsuzluk yapmasaydın dedim ve bir anda işte sen bana nasıl kaşar dersin sen beni kullandın bişeler bişeler öyle ayırdı benden şu an gene beraberiz ama sadece kafama takıldı ve görüşlerinize ihtiyaç duydum
Kız arkadaşıma kaşarlık yaptığını söyledim ama o bana nasıl kaşar dersin dedi wtf? Oldum bu konuda yardım istiyorum?
Cevapla