İnsanlarda hep bir zoru isteme saçmalığı vardır gidiyor. Halbuki sizi kalpten seven birini kabul etmek kadar doğal bir şey olamaz değil mi? Siz, kabul etmedikten sonra iş işten geçince pişman olup, gururunuzdan dolayı ona dönmeyip pişman oldunuz mu?
Herşey karşılıklı olunca güzel orada hemfikiriz ama evliliklerin bile kaçta kaçı karşılıklı sevgiden oluşuyor onu düşünerek cevap vermek lazım. Senin sevdiğin kişinin seni sevdiği ne malum ;)
En İyi Cevaplar