Çok fazla gururluyum bu kişilik bozukluğu mu?

Fazla gururluyum ve bu cok kötü bir durum.İnsanlarla hatta babam ve abimle bile düzgün iletişim kuramıyorum.Soğuk sanılıyorum aslında çok sıcak kanlıyım.Ama bunu belli edememek çok üzüyor.Gururdan sevgilim olsa aşkım falan diyemem.Garip bir şey sanırım tek bende var.Nasıl yenebilirim
Çok fazla gururluyum bu kişilik bozukluğu mu?
Cevapla