Arkadaşlar beni kardeşine benzeten bir kız var, gözlerin de çok güzel diyor detayda yazıcam sizce hoşlanıyor mu?

Arkadaşlar bir tane kız var işte arkadaş ortamında tanıştık daha önce bir kaç kez yine arkadaş ortamında muhabbet etmiştik işte samimi, güler yüzlü bir kız. Geçen 10 kişi filan toplandık kafede orta oyun oynuyorduk, muhabbet ediyorduk. İşte bana kardeşime çok benziyorsun, gözlerin aynı onun gözleri gibi çok güzel filan dedi. İşte nedenini hatırlamıyorum el sıkışmıştık 6-7 saniye tuttuk filan. Sonra oyunu o kazandı birden sarıldı bana ben tepkisiz kaldım. Neyse yine gece sonunda giderkende gözlerin çok güzel filan dedi. Bir sonraki arkadaşlarla buluşmamızda bu sefer işte yanında arkadaşı vardı bacağıma dokundu nasılsın filan diye yanındaki arkadaşına kardeşime çok benziyor o benim kardeşim filan dedi. Espri yapıyorum baya gülüyor bir de ayaktayken arkama gelip omzumu filan sıktı işte. Ama işte çok kararsızım bir bunları yapması bir de o benim kardeşim filan demesi arkadaşına, kardeşime benziyor demesi beni kararsız bıraktı. Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin.
Arkadaşlar beni kardeşine benzeten bir kız var, gözlerin de çok güzel diyor detayda yazıcam sizce hoşlanıyor mu?
Cevapla