Asık olduğunuz kişiyi başkasıyla el ele gördünüz mü hiç?

Cok kotu bir duygu siz napmistiniz vazgecmek istemiyom ama pesinden kosmakta istemiyom
Asık olduğunuz kişiyi başkasıyla el ele gördünüz mü hiç?
Cevapla