yoksa olmayacağını bildiğin halde sonuna kadar kendi içinde sevmeye devam mı edersin


tabikide vazgecerim kendime zarar ve vazgectimde benim zaten hep karsiliksiz 2 gun uzuluo baska birini karailiksiz seviyorum unutamadigimyok sukur
Benim sevdiğim kişi beni istemezse defolsun. Onun peşinden koşarak kendimi küçültemem😂
Severim ama ondan uzak dururum zamanla gözden uzak olan gönülden de uzak olur beni sevmediyse bende zamanla unuturum onu
biraz önce vazgeçtim olmuyorsa olmuyor şimdi üzüldüğüm tek şey son 4 yılım... keşke bu kadar takmasaydım
Cevap
1Cevap
Ne kadar vazgecemem desende sen farketmeden kopuyorsun
ben bunu yasadim savastim hersey ysptim ama simdi cok pismsnim karsiliksizsa hicbisey yapme degmez
Ben iki defa adım attım ikisinde de hakaret le reddetti şu an vazgeçmeye çalışıyorum.
Vazgeçmek gerekir hayat başka vazgeçmen gereken insanlarda çıkarcak karşına.
Beni istemeyen biri için zamanımı harcayacak değilim. Hayat kusa iyi değerlendirmek gerek
Kendi içimde seveyim..
Onu seviyorsm mutlu olmasında isterim
vazgeçmem içten içe acı çekerim
Vazgeçerim ondan başka erkek mi yok
vazgecerim
Evettt
Vazgecerim tabiki
Mecbur.
Vazgeçerim
Vazgecerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar