Orta halli bir kafede iki kisi dogum gunu kutlarsa ne kadar maliyeti olur? Detayda açıklıyorum?

Sevgilimin dogum gunu yaklaşıyor bende kafede kutlarız diye düşündüm. pastayı dışarıdan getiricem içecekleri kafe karsılasa yer parası alırlarmı? Bu bana kaça mâl olur? Birde sevgilime kupa bastırıcam sıcak icicek koyunca fotoğrafımız ve mesaj ortaya cıkacak kafeden rica edersem o kupayla getirirler mi? Kafamda deli sorular. 😂😂
Orta halli bir kafede iki kisi dogum gunu kutlarsa ne kadar maliyeti olur? Detayda açıklıyorum?
Cevapla