Sevgilisi olan bir kızın başka erkek arkadaşlarıyla sanalda konuşması normal mi?

Sevgilimin tanıdığı birkaç erkek var. Bunlarla Facebook'ta konuşuyor arada. Bu kişilere ise ''kardeş'' gözüyle bakıyor. Yani hepsi ''kardeşim'' dediği kişiler ve bu kişileri ben de az çok tanıyorum; ama sadece isimlerini biliyorum. Sevgilim çok eskiden beri tanıdığı bu arkadaşı ile Facebook'ta sesli konuşmuş ve iddiaya bile girmişler. Sizce bunu sorun etmeli miyim? Bu normal mi? Beyler siz olsanız ne düşünürdünüz?
Sevgilisi olan bir kızın başka erkek arkadaşlarıyla sanalda konuşması normal mi?
Cevapla