arkadaşlar merhaba.. bir sorum olucak sızınde fıkırlerınızı almak ısterım.
yıllarca arkadaşlık kurduğunuz insana onu sevdiğinizi söylediğiniz zaman sizi reddetip yoluna bakmış bir insan düşünün.. sosyal medya hesaplarından neden hala takip eder? sadece merak mı? yoksa içten içe sevdiğinden olmayacağını bildiği için en azından neler yaptıgını göreyim isteğimi? tamamen kaybetme korkusu olabilir mi? yoksa hiç mi umrunda değilmidir:?
yıllarca arkadaşlık kurduğunuz insana onu sevdiğinizi söylediğiniz zaman sizi reddetip yoluna bakmış bir insan düşünün.. sosyal medya hesaplarından neden hala takip eder? sadece merak mı? yoksa içten içe sevdiğinden olmayacağını bildiği için en azından neler yaptıgını göreyim isteğimi? tamamen kaybetme korkusu olabilir mi? yoksa hiç mi umrunda değilmidir:?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar