Üniversite arkadaşım gözlerini gözlerimden ayırmıyor, okuyup bana düşündüklerinizi söylermisiniz?


Üniversite arkadaşım gözlerini gözlerimden ayırmıyor, okuyup bana düşündüklerinizi söylermisiniz?

Üniversite arkadaşım gözlerini gözlerimden ayırmıyor, okuyup bana düşündüklerinizi söylermisiniz?

Üniversite arkadaşım gözlerini gözlerimden ayırmıyor, okuyup bana düşündüklerinizi söylermisiniz?

Hoşlandığım kişiyle okulda aynı sınıftayız, bugün yine benim gözlerimin içine baktı tenefüste, gözlerini benimkilerden ayırmıyor, sorduğumda hiç bir şey diyo. . . ama hiç ayırmıyor. . . çantamı taşıyor... birde gözlerimden bazen dudaklarıma kayıyor gözleri. . . . derste beraber oturuyoruz bana sarıldı ve gözlerimin içine baktı, ondan sonra dudaklarıma yine sonra güldü sımsıkı sarıldı. . . bu akşam çıktık ben rujumu çıkardım tam sürecektim, aldı ruju elimden kendisi sürdü bana. . . birde gülüyor deliii. . . sizce bana aşık mı, bazen o kadar çok yaklaşıyor ki öpecek gibi, ama ben öpüyorum , oda öyle hiç birimiz zaten birşey demiyoruz ikimizde utangaçız, yarın buluşmak istedi sabah 8 de. . . düşündükleriniz nedir, seviyor mu acaba, hoşlanıyor mu, ve bu dudak ve göz işi de ne? İkimizde bakmadan duramıyoruz aslında... çocuk gibiyiz resmen... 😊😊
Üniversite arkadaşım gözlerini gözlerimden ayırmıyor, okuyup bana düşündüklerinizi söylermisiniz?
Cevapla