


Hoşlandığım kişiyle okulda aynı sınıftayız, bugün yine benim gözlerimin içine baktı tenefüste, gözlerini benimkilerden ayırmıyor, sorduğumda hiç bir şey diyo. . . ama hiç ayırmıyor. . . çantamı taşıyor... birde gözlerimden bazen dudaklarıma kayıyor gözleri. . . . derste beraber oturuyoruz bana sarıldı ve gözlerimin içine baktı, ondan sonra dudaklarıma yine sonra güldü sımsıkı sarıldı. . . bu akşam çıktık ben rujumu çıkardım tam sürecektim, aldı ruju elimden kendisi sürdü bana. . . birde gülüyor deliii. . . sizce bana aşık mı, bazen o kadar çok yaklaşıyor ki öpecek gibi, ama ben öpüyorum , oda öyle hiç birimiz zaten birşey demiyoruz ikimizde utangaçız, yarın buluşmak istedi sabah 8 de. . . düşündükleriniz nedir, seviyor mu acaba, hoşlanıyor mu, ve bu dudak ve göz işi de ne? İkimizde bakmadan duramıyoruz aslında... çocuk gibiyiz resmen... 😊😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar