4 ay önce biriyle tanıştım ve şu anda çıkıyoruz. Aklıma hitap ediyor. Akıllı, bilgili ve dersleri çok iyi. Onunla hayatta hep bir adım önde olabilirsin. Ama hiç güzel bir kız değil, bu sebeple kalbim onun gibi hiç atmıyor.
Ayrıca kız içinde bu geçerli, o da benim gibi yakışıklı ve iyi birini istiyor. Diğer erkekleri beğenmiyor. Bakmıyor bile. Dersleri iyi olan bilgili bir sürü çocuk var ama hiçbirini yakışıklı olmadığı için beğenmiyor.
Bu benim içinde geçerli bir durum ama ben kızla çıkıyorum. İroniğe bak!! Düşün düşün patlayacam, lüften biri bana bir yol göstersin?

Ayrıca kız içinde bu geçerli, o da benim gibi yakışıklı ve iyi birini istiyor. Diğer erkekleri beğenmiyor. Bakmıyor bile. Dersleri iyi olan bilgili bir sürü çocuk var ama hiçbirini yakışıklı olmadığı için beğenmiyor.
Bu benim içinde geçerli bir durum ama ben kızla çıkıyorum. İroniğe bak!! Düşün düşün patlayacam, lüften biri bana bir yol göstersin?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar