Boyle yapmazdi dayanamazdi mutlaka cevap verirdi
neden boyle bisey yapiyor yaaa anlamis degilim bana lutfen bir sey yapmama tavsiye edin?
neden boyle bisey yapiyor yaaa anlamis degilim bana lutfen bir sey yapmama tavsiye edin?
erkekler özür dilenilmesine alışkın değildir. genelde hep dilediği için tuhaf gelir :D
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
1 aydir hep kovaladi ama bu sefer cekildi cevap vermiyo ne zmaan cvap vercek ki of
Abartmadi mi cidden?
Abartti demi? Sanki buyuk bir sey
Yazmicam bende daha ozur mesaji yazdim
Yazdikca kacar o yuzden simdi cevap vermesi gerekiyor
Yazar demi? 😊😊😊
Yoksa bana derdi yazma falan diye
Aynen oyle ama abartiyor
Benim kiskanc oldugumu anlamis sonra kiz ekledi ben trip atiyormuyum ki yaaaaa offf
Ya sizin kadar kurnaz erkek yok ya 1 numarasiniz ne yapmam lazim simdi benim ya?
Yazsam mi yazmasam mi
Yazmiyroum cunku yazdikca kacicak ben ozur diledim simdi cevap versin yarin veya pazartesi veya sali artik versin ya abartmasin ya
Surekli hata yapip ozur dilemenden bikmistir artik 😂😅
Aynen oyle ya ne yapsam ya yazmiyorum ard ardina bide boğmak istemiyorum
Ne yapsam ya yarin yazar mi ki? Sabah yazdim
Eminmisin yaa yazdikca usanmaz mi
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
:((( offf salak kafam buyuk bir sey degil ki ben olsam cevap verirdim
Ne yapsam ya?
Ya kovalamak istemiyorum fazla
Soğumustur
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Cevap
19Cevap
Fazla şımartırsan olacağı bu. Burnunu sürtmen gerek onun.
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
1 aydir tanisiyoruz 1 aydan beri hep beni kovaladi hep hep hep
Sadece 1 kere mesaj yazdim ozur mesaji seni bilmeyerke kirdiysam falan diye ama cevap vermedi sabahtan beri offf yaaaa
Ya sanmiyorum yoksa derdi yazma bana falan diye
Ne yapsam ya aklim karisti ya?
Offf ya anlamiyorum simdi instagramda ismini degistirdi neden anlamiyorum
Hayir oncede aynisini yapiyordu
1 ay oldu tanisali 1 seferde yapmisti bunu
1 aydir hep kovalayan kendisi beniii hep hep zordum tabi
Balik burcu kendisi
Tam cozemedim ama var sanki
belki de ona göre küçük bir özür yeterli değildir ve sorunda için önemli olabilir
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
1 ay boyunca hep kovaladi beni
Ya ortada ufak bisey sonucta buyutulecek bir sey degil ki ne ki ya
kaçan kovalanır bende hoşlandığım kıza mesaj atıyordum atma dedi atmıyorum şimdi yapcak birşey sen kovala birazda birşey olmaz.
Kovalim sonra gotu kalksin sonra iyice sirmasin sonra alissin yok canım daha neler
bende birşey sordum ona bakar mısın düşünceni almak istiyorum ama baştan söyliyim baya uzun
Soyle
yeter artık demiştir. yettin artık gibi algılayabilirsin :)
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
1 ay oldu tanisali 1 aydir hep kovaladi hep hep
Ya ne zaman yazicak ya cevap vericek bana
bir aydır beklentiler karşılanmadıysa uzatmanın gereği olmadıgını düşünebilir? Kişilik ve hareketler tepki yapmıs olabilir? Çocugun kafasında başka dert tasa vardır ve bunları sana bile açıklamamıstır seni düşüncek zamanı olmayabilir. Eee malum hayat kadınlarda aşktan sevişmekten ibaret degil malesef :)
Sanmiyorum bittirmek istese aciklardi bana
Yazma falan derdi
Ya abartti ya o kadar durduk yere trip atiyor zevk aliyor ya
sabaha kadar binlerce ihtimaller cıkarabiliriz. ne gerek var hayatını yaşa
Ben yazmadikca uzerine dusmedikce o yazicak bence cunku erkekler oylesiniz
peki ya yazmadı? bu durumda kaybeden kim olucak çok bilmiş
Onemli olan kim kaybetti degil
Bana soylebilirdi yazma falan diye demekki halen kirgin kizgin
Abartti biraz
Sende bir ego seziyorum. Baksana belki cocuk egondan sıkılmıstır he
Zor olan her zaman cekici tatlim
Yazsin ama ya yazsin artik kus kalmayalim ya
zir ilin hir zimin çikici titlim dklfksdklf
bana bak çok bilmiş. Dobra dobra cocuga yaz tamam mı devammı. Cevap vermezse sukut ikrardandır hesabına yatıcaksın bu iş bitmiştir. senin olmayan bişi içinde buralarda zaman harcama. he bide haber ver merak ederiz sonucu
Yaaa sanane benim sonucumdan hadi uza saol tatlis yardim ettin by
Aradim 4 kere aradim 4 kez uzerine acti telefonu
Ondan sonra nasilsin dedim iyim sen nasilsin dedi
Ya beni bir dinle dedim o gun anlamadim ne oldugunu falan dedim
Sonra dedi ki evet sildin beni dedi
Sonra dedi ki senin triplerini sevmiyorum dedi
Dedim ki kiz trip atar dedim
Sonra neyse affetin mi beni dedim simararak dedim bunu
Ondan sonra dusunmem lazim dedi
Bende dedim ki istersen yazma dedim
Kisik bir sesle ne anlamadim falan diye kiviriyor
Sonra dedi ki neyse kapatmam lazim Şu an musait degilim dedi
Sonra gulerek hadi gorusuruz dedimmm
Naz yapiyor baya biii
Simdi bisey yapmicam beklicem :)
Karşındaki hayal ve düşünceden ibaret boşverip yoluna bak
Anlamadim neee?
Ya surunmeni istiyor ya da kafasında bitirmiş seni
Ya boyle degildi o
Deger verirdi 1 ay boyunca kovalamisti beni
Belki artık seni elde ettiğini dusunuyordur ya da cidden çok kötü bisi yapmissindir o yüzden affetmez
Ufak bisey ya
Cok ufak
Elde ettigini dusununce ne olcak ki
Ne yapmam lazim simdi benim sadece ozur mesaji yazdim daha bisey yazmadim fazlada yazmak istemiyorum ne yapcam simdi ya offf
Olay tam olarak ne biraz anlatırsan yardım etmek isterim
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Galiba ilgi bekliyorsun demen biraz incitmis olabilir ya da cidden ilgi beklemiyordur ama sen yine de yaz ona yeniden cevap vermezse sende yoluna bakarsin
Bu arada bende bisi isteyebilirmiyim?🤗
Cidden ortada ne var ki kusluk var kiii? Ne ki?
Offfffff yaaaaa
Siz erkekler kirgin olunca mesaja cevap vermiyormusunuz?
Ben kirgin olduğum da trip icin bir müddet vermem ama sonra veririm tabi belki oda oyle yapar
Insallah ya oda oyle yapar
Sence hatam buyuk mu?
Ya bence ufak bir sey ne dedim ki off gururu belki kirilmistir ya offf salak kafam
Çoğu erkek gururu önemser özellikle kızlara karsı o yüzden biraz galiba o da öyle biri o yüzden bir dahaki sefere dikkat et
Ne zaman yazicak simdi ya of
O da beni uzdu kiz ekledi ben sustum trip atmadim ama kendisi firsat buldu
Valla ne zaman yazcagi ona kalmış ama sen yazma bence
Yazarsam ne olacak?
Yaaa sessiz kaldim bugun yazmadi belki aksam yazar ama yazmiyor ya
Ya yazarsan cepte zaten hep yazıyor faln diye düşünebilr ama karar senin tabiki
Yok aramicam bugun
Yazar ins
Bencede yaptığın mantıklı
Yine yazmadi... Daha gun bitmedi gerci
Ya biliyor musun aynı durumu yaşıyoruz bende başka birinden mesaj bekliyorum
Gercekten mi
Of ne kotu bak ozellikle sessiz kaldim yazmadi
Sence bittirdi mi bide oyle dusundum yarin aricam ben onu
ya senden kurtulmaya calısıyor alıcagını almıs doymus ya da gö.. tü kalkmış
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Kesinlikle hayir benimle ciddi dusunuyor
Çok kırılmıştır ya da artık hatalarından gerçekten bunalmıştır
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Bana akil ver dun ozur mesaji yazdim sabah dunden beri ses yok nolcak ne yapmam lazim bari snapten eklesem mi?
bir süre serbest bırak bir kendine gelsin baskı yapma 2 gün daha zaman ver yine olmassa ayrıl gitsin tamamen
Abartmiyor mu yaaa
Yazarsam kacar demi
Çok abartma bir serbest bırak izle
Ama çokta serrbestt bırakma
Yani ortasi lazim oyle mi?
Aksam bir ses yoksa yarin direk aricam sesimden etki eder belki
Uğraştırma beni mesaj at çok bildirim geliyo müşküllüğünü herkesşn bilmesine gerek yok
Bana at ozaman
bir care bul bana ya inan
Sana mesaj atılmıyo
@selinouuuu
Sen Ufak Dedigin Sey Onun İcin Buyuktur Eger Seni Seviyorsa Doner Sevmiorsa Ayrilmak İcin Bu Bir Bahane Olur Ve Arkasini Doner Gider
Cok ufak ya oyle boyle degil
Bana deger veren birisi 1 aydir tanisiyoruz zaten 1 aydir kovalan kendisi triplere girmistim sil numara mi falan diye beni sinir etmisti
Sonra ozur mesaji yazdim sabah cevap vermedi ya off ne yapcam ben
Zamana Birak
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi... Dunden beri ses yok ozur mesajindan sonra ne yapsam ya ne
Tuhaf Ve Cocuksu bir Durum :-) Gelir Geri Diyelim
Abartti ya bu ne
Yazarsam kacar demi
Kacacagi Varsa Sen Yazsanda Yazmasanda Kacar Dunya Guzeli Ama Anladigim Sen Bu Adami Seviyorsun
Aynen oyle ya yoksa derdi bana seninle konusmak istemiyorum diye
1 ay oldu tanisali iyi kapli biri fedakarli biri hoslaniyorum ama boyle yapmazdi galiba baya kizgin ya kucuk bir sey ne bu ya mesaj atmaktan ziyade arasam olmaz mi
arayip ikna Etmeyi Dene Ama Bu İsler Zor İsler Ben 7aylik İliskimi Bitirdim Guven Saygi Onemli
Aricam yarin sesimden etki ederim belki
haber ver
Niye
merak
Merak etme
Burnunu sürtmek istiyordur
Galibaaaa offf yaaa
küfür etseydin daha iyiydi öyle denirmi hiç
biraz empati kursan bize sormana gerek kalmazdı
Onu kırıcak birşey mi yaptın
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
1 ay oldu tanisali hep kovaladi hep
Yani ortada bisey de yok ki ne var ki
Onu değersiz hissettirmişsin belki sana duygularını ifade edemiyordu ilgi bekliyodu sende ona dedinki benden ilgi beklediğin ortada böyle denirmi hiç öyle olsa bile hayır der yani utanıyorsa sonra sende onu hiç takmamış gibi yapmışsın kötü davranmışsın ondan sonra niye böyle oldu diyosun mesaj falan at konuşmaya çalış belki düzelir aranız kardeşim
Ozur mesaji yazdim iste cevap vermedi kardesim
Abartilacak bisey mi ki ya.
Madem degerlirim neden cevap vermedi ki
sıkılmıştır. artık ne yaptıysan çocuğa
Sen yazma lutfen
xper kasmam lazım
Baskalarina yazacak yapabilirsin bunu ama bana degil
ben insan ayırmam. isminide soruya tıkladıktan sonra gördüm. benden rahatsız oluyorsan engelleyebilirsin
Iyimis hoscakalin beyfendi
Kırmıştsın
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Balik burcu kendisi 1 ay oldu tanisali zaten
Ne yapsam erkekler neyden hoslanir ki?
Duygusal romantik olurlar iyi niyetli olurlar bide
1 ay oldu tanisali 1 aydir kovalayan hep oydu ben sadece cevap veren tarafiydim
Ya yazsin cevap versin ya of ya cok abartti ya
Aynen oyle kardesim
Ne yapmam lazim simdi benim? Yazdikca gotu kalkicak sonra
Ne yapsam kii beklim mi
Aynen oyleeee abartiyo zaten baya bir sence abarttiyor mu
Yaaa gitti kiz ekledi instagramdan ama ben trip atmiyorum yapmiyorum onun gibi yaa
Zordum cunku o yuzden kosmustur hani nerde degerim simdi deger veriyor mu ki cevap bile vermedi
...
Baliklar iyi bir burc aslinda
Ya neden yapiyor boyle ya neden
Snaptan tekrar eklesem mi silmistim ya onu
Neyse senin icin oyledir
Yaaa bisey sorcam ben onun kizlari ekledigini 3 gun once gordum falan kiskanc oldugumu anladi yaaa simdi ise instagramda ismini degistirdi neden sence?
Simdi instagramdan ismini degsitirdi yani baska bisey yazdi
Kizlari falan ekliyodu tabi benim kiskanc oldugumu anladi ya ama az once instagramda ismini degsitirdi sence neden
Uzerine fazla dusmicem geri cekilcek sonra
Yarin bisey yapmasa artik gorcem
Nasil yani yazar mi yarin
tamam ins yazar yaaa
Sende onun yerinde olsan cevap vermezdin demi?
Cevap verirdin yani ne yapsam soyle yaaa kafayi yicem bugunde bisey yapmadi yaaa
Bence pesinde kosturmak istiyor ben anladim
Ben simdi yazmiyorum ya ne dusunuyordur?
Yazmadikca ne olcak
Ben mi trip attim ona evet attim ozur diledim ama cevap vermedi konusmuyoruz hic ya of
Evet bu benden ne bekliyo simdi? Bugun hic yazmadim ne yapsam ya off
Balik burcu nazlanir mi
Duygusaldir hatta baliklar ne yazsamda duygula baglasam
Alismasin oyle yaaaa
Off ya ne yapcam simdi ya ben
Ne pismanligi ne alaka
Aynen haklisin o konusa pisman etticem
Aradim 4 kere aradim 4 kez uzerine acti telefonu
Ondan sonra nasilsin dedim iyim sen nasilsin dedi
Ya beni bir dinle dedim o gun anlamadim ne oldugunu falan dedim
Sonra dedi ki evet sildin beni dedi
Sonra dedi ki senin triplerini sevmiyorum dedi
Dedim ki kiz trip atar dedim
Sonra neyse affetin mi beni dedim simararak dedim bunu
Ondan sonra dusunmem lazim dedi
Bende dedim ki istersen yazma dedim
Kisik bir sesle ne anlamadim falan diye kiviriyor
Sonra dedi ki neyse kapatmam lazim Şu an musait degilim dedi
Sonra gulerek hadi gorusuruz dedimmm
Naz yapiyor baya biii
Simdi bisey yapmicam beklicem :)
Umursamadığı için
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Aynısını çok kıza yapmışımdır çünki çok egoist davranıyorlar sanki dünyada cinsinin tek üyesi o yüzden çok egoist davranma dengele o sana sıcak davrandığı kadar sende sıcak davran hatta sıcak davranmasa bile sen sıcak davran erkek söylemez ama her zaman aklında ona iyi davranan kadın vardır.
Ya tamam onu biliyorum ama niye cevap vermiyor yaaa ne zaman yazicak ya :(
ee birazda yaratıcı ol ya romantik mesajlar at onudamı biz diyelim?
1ay oldu tanisali asik degiliz birbirimize
Ama romntik seyler desem gotu kalkicak sonra yaaaa ortada ne var ki buyutuyor ki ufak bisey ne var ki
ya deme ya öyle diyorum böyle diyosun böyle diyorum öyle diyosun ne halin varsa gör :Dd
Ya cidden tavsiye edicegin bir sey olsun?
Bak ben diyorum ki ozur mesaji yazdim yaaaa
Yazmicam daha cunku yazdikca kacar diyorum o yuzden yeterli bu yazar insallah yarin
Yaa cok abartti ya
İşte yarın felan yazmazsa ve konuşmak istiyorsan mantıklı birisi olarak deki agacım yazmıyosun ama ben senle konuşmak istiyorum yani senden hoşlanıyorum bunu dedinmi iş biter ağırdan satıcaksan kendini böyle takıl seviyoruma felan girme
Sacmalama bu mu agirdan gitmek?
Ben yazmadikca o yazmak isticek bence oyle
Hatta dicek ki niye ustume fazla dusmuyor diye
Ya abicim ne halin varsa gör bu egoyla fazla devam etmez zaten ya sabahdan beri kendinden biraz ödün ver diyorum sen ne diyosun
Bende mi ego var?
ee hoşlandığını söyle diyorum hala triplerdesin
Sonra alissin sonra simarsin sonra cantada keklik zannetsin ohh daha neler
Inan bana yazmadikca daha cekici olur
Sen öyle san 100 tane kızla aynı olayı yaşadım hepsi yazmadıklarında daha çekici olduğunu düşünüyordu senin gibi şimdi isimlerini bile hatırlamıyorum çoğunun ama en uzun ilişkilerim en çok yazanlar arayanlarla oldu çantada kekliklerle geçti en uzun ilişkiler.
Ben sanmiyorum vallah tecrube sabit
Aradim 4 kere aradim 4 kez uzerine acti telefonu
Ondan sonra nasilsin dedim iyim sen nasilsin dedi
Ya beni bir dinle dedim o gun anlamadim ne oldugunu falan dedim
Sonra dedi ki evet sildin beni dedi
Sonra dedi ki senin triplerini sevmiyorum dedi
Dedim ki kiz trip atar dedim
Sonra neyse affetin mi beni dedim simararak dedim bunu
Ondan sonra dusunmem lazim dedi
Bende dedim ki istersen yazma dedim
Kisik bir sesle ne anlamadim falan diye kiviriyor
Sonra dedi ki neyse kapatmam lazim Şu an musait degilim dedi
Sonra gulerek hadi gorusuruz dedimmm
Naz yapiyor baya biii
Simdi bisey yapmicam beklicem :)
Erkek adam tribi😌
Boyle degildi bana deger verirdi 1 aydir taniyorum 1 aydir bana hep yazardi cevap veren her zaman bendim
Ama bu kez ozur diledim aramizda kucuk bir sey vardi abartti mesajima cevap vermedi yazmiyorumda fazla uzerine girmiyorum neden boyle bisey yapiyor?
Sıkılmış da olabilir çok koşturdun mu peşinden adamı
1aydir kovaladi beni 2 gun once bile yapti bunu
Benimle ciddi oldugunu diyordu
Ama Şu an boyle yapmazdi belki yarin verir yazar olmaz mi ya
Olabilir belki biraz kızgın belki uyudu sen yarına kadar bekle hatta o yazana kadar bekle kardeşim.
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Peki yazarak fazla usanmaz mi
Biraz çocukça davranmışsınız ikinizde bu durumda üzerine fazla gidersen sende bulduğu o imkansızlığı kaybedeceksin belkide zor birisin diye hoşlandı seni genelde biz erkekler basit kadınlardan hoşlanmayız bekle derim bence sinirleri yatışsın yazacaktır sana evet beklemek zor fakat kaybetmek daha zor olacaktır.
Evet zor kizim ve 1ay oldu tanisali 1 aydir kendisi hep kovaladi
Bana deger veren birisi ama suanda degerimi goremiyorum nerde o deger? Sabah ozur mesaji yazdim dahada ustelemiyorum bogmak istemiyorum o kadarini yapmak istemiyorum ama kucuk bir sey kardesim arada buyuk bir sey degil
Ya beklemek zor canim aciyor bana tavsiye edecegin bisey var mi
Tavsiyem uyurken ve ya uyumaya çalışırken bu olanları ve ya onu düşünme çünkü bilinç altı en çok uyumaya çalışırken düşünülenleri yer ediyor takıntı haline getir, kitap oku ya da alt yazı dizi izle, ben böyle durumlarda gezer tozarım her insana iyi gelen şeyler farklıdır birde unutmadan o kaçtıkça sen kovalarsan aşık olursun oluruna bırak derim.
Takıntı haline getiriyor olacaktı
Peki erkekler kirgin oldugu zaman cevap vermezmisiniz kiza?
Yani normal mi?
Iste bende kovalamak istemiyorum agirdan yapmak istiyorum 1 veya 2 mesaj yeterli ortada ne var ki ya niye abartiyor abartilacak bisey mi ki
Kişiden kişiye değişir evet birşey yok ortada ve şunuda unutma ortada birşey yokken seni böyle boşluyorsa ileride ciddi bir sorunda ne yapar...
O simdi 1 aydir kovaladi ya beni
Sende yap kafasinda yasiyordur
Simdi istifade edicek iste bu durumdan
Ya of cevap vermemek nedir yaaaa
2 gun once kovaliyodu beni...
Fazla yazmak istemiyorum usanir diye ustune fazla gitmek istemiyorum en iyisi demi?
Yazma 😏
Sadece aricam 1 sefer
Ya offf niye abartiyor ki ya niye kardesim
😌 tamam ara yarın banada haber ver kardeşim
Yarin beklicem belki yazar yazmasa pazartesi gunu aricam kardesim
Ya ortada bisey yokken trip atiyo yeter ya of ya
Sakin ol lütfen hadi şimdi bir film önereyim izle biraz neşen yerine gelsin bu konuyuda bu gecelik kapat artık, şimdi youtube gir Kaçma Birader yaz ve izle olur mu?
Ya ben iyiyimde
Neden uzatiyo ki neden? Sen olsan bu durumda ne yaparsin kardesim kendini onu yerine koysan?
Seviyorsam özür mesajından sonra yazardım ben
Zaten 1 ay oldu onunla tanisali
Asik degil ama hoslaniyordur
Bence kosturmak istiyor pesinden
Belki ama koşarsan kaybedersin dinle sen beni burada tecrübe konuşuyo yazma arama pişman olmayacaksın inan bana
Bende oyle dusunuyorum yazmicam fazla ozur diledim
Yazdikca canta keklik sancak bu sefer
Ya kardesim eminmisin yarin yazmasa pazartesi gunu aricaktim yazarsam surekli ne yapar ki?
Sen beni dinle eminim bekle dönecek özrünü diledin sana yakışanı yaptın, kovaladıkça sen o kaçacak erkek piskolojisi bu sonra tamam diyip sana her istediğini yaptıracak bırak o koşsun... anladım?
Supersin bunu bende dusundum biliyomusun
Yazdikca kacar diye
O yuzden fazla yazmak istemiyorum yine ozur dilerken bile agirdan olmak istiyorum
Ne zaman yazar ama oda var?
Ben yazmadikca o kafasinda ne dusunucek?
Kuş yuvadan uçtu diyecek ve pişman olup dönecek...
Kac gun gecicek aradan? Yazmasi icin sence
Sessiz kalmayı başarabilirsen minimum 1 hafta selin benim gözlerimden uyku akıyor aniden uyuyup sobeti yarım bırakmak istemiyorum sonra devam etsek olur mu?
1 hafta ne ya
1 hafta cokkk amaaaa 1 hafta ne ki olamaz yaaaaa
Mumkun degil
yazma sende
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Nazlaniyor
Bana deger veren birisi 1ay taniyorum zaten 1 ay boyunca hep kovaladi cevap veren hep bendim
2 gun once trip yaptim sil numarami dedim sonra bu sabah mesaj attim kusura bakma diye bende anlamadim falan diye ama cevap vermedi ne yapmam lazim ya
Cidden ağır olmuş.
Ne yasadinizda sil numarami dedin.
Bu kadar önemli ne oldu.
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Sen aşırı ilgiden dolayı şımarık bir tavır sergilemişsin.
Artık çocukta değilsiniz bu ne ciddiyetsiz samimiyetsiz konuşma tavır.
Karşında hisleri gururu olan bir insan var bazen ağzımızdan çıkan kelimeler insanları incitebiliyor
Evet iste ahr salak kafam yaaa ahrrr
Yazar demi bana beklicem ama arti baska yapabilecegim ne olabilir ki?
Kendine çeki düzen ver olgun davran.
Çocuğu üzme seveni üzme.
Ona uzun ve anlamlı bir mesaj at duygu yükle dönecektir. Pişmanlığını ifade et inandırıcı olsun.
Oda beni uzdu ama trip yapmadim
Kiz ekledi ben Sustum trip yapmiyorum.. Ama kendisi...
Kısasa kısas yapilan ilişkiler bitmeye mahkumdur.
Bazen metanetli anlayışlı olmak lazım.
Anlamsız kıskançlık sevgi değildir.
Sevgi sahip çıkmaktır kiyamamaktir
Insallah yazar ya bugun offf ya
Evet haklisin sahip cikmak onemli
Hade kolay gele
Bugun sessiz kalcam yazar demi sence?
Ne bilem le.
Offffff
Of etme
yenisi ne yaziyordur
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
kari gibi trip mi yapiyon la de ona
Yazmicam daha fazla gotu kalkmis
Yazarsam kacar sonra
Sen olsan cevap verirmiydin?
bana bakma ben değişiği m sevdiklerimle darilmaktan nefret ederim ölüm aklimda her zaman o yüzden hiç gocunmam yazma sirasinda ben olsam yazarim benim mantigim bu
Ya neden boyle trip atiyor ortada buyuk bir sey degil ki?
bunu senden baska kim bilebilir ki? ya sevmiyordur artik seni ya da baskasi vardir ya da surundurmek istiyordur ya da sikilmistir
2gun once kovaliyodu ama
Bu olayda aninda cevap veriyodu mesajlarima
Bence kosturmak istiyor yoksa derdi seni istemiyorum falan diye
bence akli sira trip atiyo degerli oldugunu hissetmek istiyor
Galiba ama ben onu yapmicam kosmicam cunku kosturca gotu kalkicak
sende haklısın hatta sana yazar mı diye de test edersin Dimi ama.. bakalim gururu nu kirip yazar mi diye
Ya yazsin buyutmesin olayi ya
Sevmiyordur yaa
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Çünkü egoları var
Ya abartti ya kucuk bir sorundu bana deger verirdi birden bire ne oldu buna ya ne yapmam lazim simdi benim?
konuda önemli şimdi
Surekli benden ilgi gormek icin biseyler yapiyodu
O gun snapa acil fotorafini cekti paylasti bende dedim hasta olan sensen gecmis olsun diye
Sagol dedi
Kendine dikkat et dedim
Merak etme dedi
Sonra sacma bir kelime dedim benden ilgi bekledigin o kadar belli ki
Hayir dedi
Haha tamam dedim
Ozaman yazmam daha dedim
Sana kimse yaz demedi dedi
Ozaman sil numarami dedim
Nasil istersen dedi
Hadi by dedim
By dedi
Sonra snapten sildim onu
Sonra 2 gun gecti bu sabah ozur diledim cevap vermedi :(((
Ne yapsam ya ne boyle yapmazdi...
Ben olsam bende konuşmam seninle
Affeder mi ya kucuk bisey ama ne yaptim ki :(
Ya offf ya offf
Küçük bişey değil
Ne yapmam lazim peki?
Nasil kucuk bir sey degil hatam ne ki?
abi yazdığını bidaha oku hatam ne diyosun cildiricam Selin 😒😒
Soyle hatam ne?
Trip atmam mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar