Beyler; kız arkadaşınız (yani sevgiliniz) kekeme olsa ne hissedersiniz?

Ben konuşurken kekeliyorum bazen. Ve sevgilim kesin anlamıştir bu durumu. Konusu hiç açılmadı aramızda. Ama kesin anliyodur bu sorunumu. az önce aradı beni konuştuk. Dikkat et kendine diyemedim ya of rezil mi olmuşum sizce :( bu durumda ne hissedersiniz? :( aglicam artık çok üzülüyorum
Beyler; kız arkadaşınız (yani sevgiliniz) kekeme olsa ne hissedersiniz?
Cevapla