İlişkimizin heyecanı kalmadı, sıkıldım sanırım. Yalnızlığımı özledim. Napmalıyım?

4 aylık bir ilişkim var. Aslında hayalimde canlandırdıgım kişiye uygun birisi değildi ama yine de karakter olarak beğendiğim için ve bana kendimi çok özel hissettirdiği için başladım bu ilişkiye. Hiç düzgün ilişkim olmamıstı bu 24 yasına kadar sadece lisede 2 kişiyle çıkıp ayrılmıstım. 6 yılın ardından gelen ilk sevgilim. Neden bilmiyorum ama sıkıldıgımı hissediyorum. Haftada bir kez bazen de iki kez görüşüyoruz evlerimiz uzak çünkü o anadolu ben avrupa yakasındayım. Eziyet haline geldi benim için buluşmak. Neden böyle oldu bilmiyorum özlemiyorum artık onu ama yanındayken de mutluyum baze soğumuş gibi hissediyorum bazı davranıslarından dolayı.. Ne yapmalıyım?
İlişkimizin heyecanı kalmadı, sıkıldım sanırım. Yalnızlığımı özledim. Napmalıyım?
Cevapla