Ben 27 yaşımdayım o ise 20. ben ona o da bana aşık. ama kimseye söyleyemiyorum. Özel şeyler de yaşamaya başladık.
Size bir yakınınız bunu belirtse tepkiniz ne olurdu?
Size bir yakınınız bunu belirtse tepkiniz ne olurdu?
Yani şimdi burada, erkek 27, kadın 20 olsa da olmazdı. Niye? 7 yaş bence çok. 5 yaşı geçmemesi gerek. Ki, burada kadın büyük yani, erkek küçük. Erkek hep kendinden küçük ister, çıtır ister... 30'lu yaşlara gelince erkek, 20'likleri ister... Yani zor işin.
Aşk derim ama 20 yaşındaki adamla evlenecekmisin? senin belki son onun için ilk sevgilisi olabilir bu durum o senden ayrılınca hayatına devam edecek uzun yıllar olacak bunuda hesaba kat
Amaaaaan kime ne bundan senin akranın erkek 20 yaşında kız alsa göğsü kabara kabara gezer çıtır aldım diye. Kimin ne haddine ikiniz de aşıksanız. Çıtır aldım size ne dersin
neyin kafası bu ya
aşk mi sence de bu
gelde aşka inan neye cevirdiniz
Cevap
19Cevap
ben tersini ve yaş oranı biraz daha farklı bir ilişki yaşadım dışarıdan eleştirmesi kolay ama insanın başına gelmeden anlayamayacağı bir mesele :(
kendi hayatimdaki kararlari kendim veririm nasil olmasini istiyorsan oyle yap ama sknti olmaz cocukta olgun biri ise beyin olarak
evlilik hayali kurmuyosan kimsenin haddine değil bence evlilik düşünüyosanda haddine değil ama ilerde çıkacak sorunları şimdiden kabul etmiş olmalısın
Ne varki bunda gayet normal boşuna boşuna çekinme mutluluklar :)
İkinizde reşitsiniz. Alacağınız kararlar sizi ilgilendirir
Kadının erkekten yaşça büyük olması ilerde sıkıntı çıkarabilir...
içinden geldiği gibi yaşa ama benim sana tavsiyem, daha tecrübeli biri ile yaşa bunları...
işte sadece evde ilişkiye girersiniz sonrada o çocuk daha iyi anlamaya başlar bazı şeyleri sonrası 👋👋👋 bay bay
Sen35 o da 28 olsaydı bravo derdim 😁Şaka
Ama şimdi bilmiyorum bu senin secim. Ani yaşa
Edilir eski sevgilim 5 yas buyuktu benden mesela 2.5 yil kadar beraberdik
kimseyii takmaa mutluysan devamm et
Özel şeyler de yaşıyor bir de. Vay be
O da bana aşık demişsin sorun göremiyorum.
Düşman başına tövbe yarabbim:))
öyle bir durum olmaz yanlis
Yok artık
Emzir onu büyüsün
yanlis yoldasin
Bisey olmaz ki
Bana iğrenç geliyo
Sübyancı olmayın
Büyüt onu :)
Ulan şansa bak beee
Yattiniz mi
Manyakmisiniz 😂
aşkın yaşı olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar