Kendimden 7 yaş küçük bir erkeğe aşık oldum doğru mu yanlış mı? Kabul edilebilir mi? Edilemez mi?

Ben 27 yaşımdayım o ise 20. ben ona o da bana aşık. ama kimseye söyleyemiyorum. Özel şeyler de yaşamaya başladık.
Size bir yakınınız bunu belirtse tepkiniz ne olurdu?
Kendimden 7 yaş küçük bir erkeğe aşık oldum doğru mu yanlış mı? Kabul edilebilir mi? Edilemez mi?
Cevapla