18-19 YAŞLARINDA BAKİRE ve GÜZEL KIZ ARIYORUM ama YOKSA ÇOK MU HAYALCİYİM? YANİ O İŞLER ESKİDE Mİ KALDI YOKSA?

Yaşım 18. Elim yüzüm düzgün. Boyum 1.75. Kilom 65. Ben evleneceğim kadının el değmemiş olduğunu istediğim için hiç bir kıza el sürmedim. Şimdi sevgili aramaya başlayınca görüyorum ki benim çevremde el değmemiş ve beni benim layık olduğum şekilde sevecek bir kıza rastlamadım. Hatta hayatım boyunca böyle bir kıza rastlamadım. Rastladıysamda bana layık olacak güzellikte değildi. E hal böyle olunca benim hormonlar azdı. Benim planım 18 ime gelince bana layık yani yukarıdaki özellikleri saydığım bir kız bulup hemen çıkmaya başlayıp en geç 1-2 yıl içinde evlenmekti. 2 tane soru sorucam. Sizce 18-19 yaşlarında eli yüzü düzgün oturmasını kalkmasını bilen namuslu bir kız aramaya devam mı edeyim yoksa ya bu devirde evlenilir mi ya aşk mı kaldı birader deyip aşkın gerçeğini sahtesini boşverip herkesin yaptığı gibi duyugusuz flirt mü etsem? Artık benim hormonlar tavan. Bildiğiniz gibi değil. Lütfen yardım.
18-19 YAŞLARINDA BAKİRE ve GÜZEL KIZ ARIYORUM ama YOKSA ÇOK MU HAYALCİYİM? YANİ O İŞLER ESKİDE Mİ KALDI YOKSA?
Cevapla