Bu gün aynısını eski sevgilim yaptı. Sanırım fotoğraflarıma bakıyordu, en son ki yazıştığımız mesajlara da olabilir, facebook bir açtım ki mesaj kutusuna düşmüş bu bana lıke ikonu yollamış. Bu ne şimdi dedim, hiç dedi. sadece hiç. neden bilmem ama terk edilen taraf kolay unutamıyor demek ki
ben bir keresinde bizim sınıftan br cocuk vardi muhabbetmz flan olmustu onun profiline bkmstm sallak ne yapıyor diye. sonra yanlışlikla fotoğrafını begenmisum flan fark etmemisim birgün sınifa geldim çocuk bana garip garip bakıyor tabi ben anlamadım. Bir gün yine baktım bunun profilinr brde ne göreyim omg begenmemsmym fotoğrafını rezillik ya
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Arkadaşlarım aklıma geldi birisi kendisini çocuğun resmine etiketlemişti 😂 diğeri çocuğun resmini beğenmiş aylar sonra farketti arkadaş değiller bir de başka bir arkadaşım da benim face imden bakarken çocuğu eklemiş yanlışlıkla arkadaş olmuştuk sonra engelledim 😂😂
Kendime soverm olduğum yerde gelinir begeniyi geri çekerim ki ben gecen gün eski sevgilimi yanlislikla stalklarken takip et isim aradan 10 dk geçti tekrar girmiştim o an farkettm😂ama is isten gcmis
Ben yapmış olsa idim öncelikle diğer bir iki fotosunu daha beğenirdimki anlamasın sonuçta 3 fotoğrafıda yanlış beğenemessin bu kanıya varırdı oda hem başka kızlarda fotoğrafını beğenmiştir eğer yakışıklıysa bu gayet normal sıkma canını
yaaaa, yaaa çığlık atarım sonrada gerçekte olmasada kendimi zihnimde kızgın ateşlerde görürüm ve hissederim. :/ sonrada sonrada sonrası yok. birdaha yapma diyemem çünkü ben daha kötüsünü yaptım =) nolcak boşver
o değilde whatsappe arama özelliği yeni geldiğinde profil fotoğrafıyla arama butonu yanyanaydı o zaman yanlışlıkla aramıştım hemen kapatsamda artık çok geçti görüp yazmıştı...
çok yaşadım sakar miyim neyimm :)) bir keresinde hemen engellemistim sonra bir arkadasimla demedim bildirim gidiyo mu beğenip engelleyince falan diye baya panik olurum yani :))
Bir tanesini stalkluyordum arkadasim degildi yanlislikla gonderisini begendim ve baska hoşlandığım çocuğu stalklarken 2 kez ARADIM... Bak bir kez olsa tamam ama iki kez nedir ya
birisi öyle yapmış yanlıslıkla takip etti beni bildirim geldi sonra bir baktım yok profiline baktım gizli tanımıyorum da çok merak ettim acaba niye benn falan diye hala merak içindeyim :(
Biloyorum laf anlamaysn kizsiniz ama sormadan duramiycagim neden stalk gibi ingilizce kelimeler kullanarak kulturlu oldugunuzu vurgulamaya calisirken Turkceyi neden kirletiyorsunuz?
@acklesınkızı ama oglan birinden ögrenmisti onu sevdigimi 😬 Ailelerimiz zaten taniyor. Bir bir lerini ablasi kardesile bize gelirkene kardesine haber yollamisti bidaha yazmasin bana..😂
Sevdiğim insanı 'stlak'lamam 'fotoğrafınö' beğenmem :D
Kısacası : Stalk yapmam!
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
biteriz, rezil rüsva oluruz, yerin dibine gireriz, karizmayı teflon gibi çizdiririz, zavallı durumuna düşeriz. yani bunları tek kelimede toplarsak sıçarız
En İyi Cevaplar