İlk asık oldugum kişiyle ilklerimi yasadım yanlışmı yapıyorum?

19 yasındayım bu zamana kadar hayatıma kımseyi almadım 6 ay once birisi girdi hayatıma ve onnu gercekten sevdim seviyorumda cok opmek istedi beni bana yanlış geliyodu böyle seyler ama bir sure sonra engel olamıyosun 4. ayımızda opüştük sonra 2 hafta önce bigun eve gittik seviştik ben onu seviyorum pişmanmıyım bilmiyorum ama Şu an yanımda ve huzurluyum sadece doğrumu yapıyorum bilmiyorum
İlk asık oldugum kişiyle ilklerimi yasadım yanlışmı yapıyorum?
Cevapla