
Erkekler odundur. Kadınlar ise kezbandır. Nedir bitmeyen bu birbirimizi eleştirme arzusu? Peki kadın ile erkek ruhunun arasındaki farklar nelerdir? Niçin birbirimizi sizce anlayamıyoruz?

Yoo gayet anlaşılıyor bence. Zaten birbirini tamamlayan bir bütün olarak yaratılmışız. Şimdi bir erkeğin kendi karakterinde babayiğit korumacı detaylara takılmayan yüzeysel bakan biriyle evlendiğini düşün, çoook büyük ihtimalle bosanirlar. Ki zaten detaycilik sadece giyim kusam degil, temizlik vs gibi şeylerde de kadinlar daha detaycidir.
Yani biz anlaşıyoruz, fakat anlamıyomuş gibi yapmaya çalışıyoruz.
Kadın dışarıda iyi hissedebilmek için , kendine gerçekten yatırım yaptığını bilmeli. Böylelikle öz güveni de yerine geliyor hem... Ama erkek böyle mi? Çok nadir kısmı öyle düşünür m kısaca...
Erkek çöpleri halinin altına iter , Önemli olan görünüş der. Kadın ise o halinin altını da cilalar ki gerçekten temizlik yaptığına kendini inandirabilsin
çünkü kadında yaradılış gereyi bu vardı , öz güveni erkeyinkinden azdır, bir çok konuda söz sahibi diğildir, kendi yapısı da buna el vermez, yani kim güçlüyse onun sözü dinlenir, tabiatın belki de en acımasız kanunu, iyi ve kötü yokdur güçlü vardır ve bir de para şimdiki zamanda, ne yazık ki hepsini de kendimiz yaratıyoruz
Nerde gördün halının altına attığını yalan bunlar genelde bekar ev erkeleri bok götürüyor hali alti degil her yer pis benim ev hariç tek bulaşık problem bende.
@Ramazan_007 genel itibariyle benzetme yaptım :)
@ÇikolataSevmeyenKz yapma😡 femen kızlara karşı yeni bir akım oluşturacağım😄 kızlar erkekleri eziyor vs feminist erkek topluluğu gibi😄😃😂
Kızlar sürekli üşüyor! Isınmak (mutlu olmak) için hep bir erkeğin ısı kaynağına ihtiyaç duyuyorlar. Amaa yetmiyor yine üşüyorlar. Üşüyorlar. Donuyorlar
Cevap
12Cevap
Erkek basit düşünür daha çok, kadınlar ayrıntıcıdır ki bu yüzden eleştiri çok fazla olur aralarında.
Giydiğim kiyafetin rengi tutmadi diye krize girdim ben.
Paso elstirdi ayakkabi vs renki ne bu yaaa bunalima girdim 5 ay bu konulari konuştuk kızla psikolaga gittim cok karıştı bana yaa sonunda anadan doğma gezecektim tartismayalim diye magazaya gittik tişört ayakkabi kapri 300 tl harcatilar bana 3 kiz beğendi ama 300 tl ciğerimi dağladı parasızlık çektim Ögrenci ve işsiz iken...
Kadın beyni detaylara inceliklere takıl erkek düz mantıktır mesajı alır
valla ben 07 10da kalkip 07 15 te evden çıkıyorum:)
kadın kendine dönüktür erkek daha toplumsal farklardan biri budur
birinin kadın, birinin erkek olması! daha açık olamaz. neredeyse hiç ortak özelliğimiz yok. ezen ve ezilen diyelim.
Ruhların cinsiyeti yokMUŞ.. Bana cazip bir bilgi gibi geldi. Fark yok bence.
karşı cinsleriz çünkü adı üstünde. aynı değiliz çoğu bakımdan dünyayı ayrı şekilde görüp şekillendiriyoruz.
Kadın ruhundan da erkek ruhundan da anlıyorum. Kadınlar detayın detaycısı.
kadınlar daha ince bakar hayata. daha ince düşünür
Kadın ruhu dışa dönüktür
Erkekler umursamaz, kadınlar detaycidir.
doğru ya :) erkeklerde hiç o bı takıntı yok
Kadınlar ince düşünür erkekler umursamaz
Erkekler insan kadinlar robot sanki
resimde ki gibi 😂😂
kadindan adam olmaz maviliden adam olabilir.
Kadın niye sıçmıyor resimde onu anlamadım
Varlık ile yokluk gibi hem zıt hem tamamlıyor
detaycılık
Tamam ederiz
ne yani kadınlar sıçmıyo mu?
Bilemedim şimdi
Kadınlar sıçmıyor
Hiç bir fikrim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar