Erkekler her zaman karşısındaki kıza yatağa atma düşüncesiyle mi bakar?

Bir erkek sevdiği kızla sadece onu sevdiği için sevişmek isteyemez mi? Yani her erkeğin aklında sevgilisini yatağa atmak düşüncesi mi vardır? Tamam tabi ki her iki tarafında karşılıklı istekleri olabilir ama bir kadın ve bir erkek birbirlerine aşık oldukları için sevişemez mi? Niye bu konuda herkes bu kadar ön yargılı? Birileri bu duruma açıklık getirebilir mi lütfen?
Erkekler her zaman karşısındaki kıza yatağa atma düşüncesiyle mi bakar?
Cevapla