Hoşlandığınız erkeğin size bakışlarını yakalıyorsunuz bu çapkınlık mı öylesine mi bakıyor sizce?

Sadece bakışlarını yakalıyorsunuz fakat bir adım atmıyor bu utangaç olduğunu mu gösterir yoksa çapkınlık mıdır görüşlerinizi bekliyorum millet.
Hoşlandığınız erkeğin size bakışlarını yakalıyorsunuz bu çapkınlık mı öylesine mi bakıyor sizce?
Cevapla