Bir kıza çıkma teklifi verdim. çok ta güzel değildi sizce neden kabul etmedi?

sınıfa yeni bir kız geldi. kıza baktım çok ilgimi çekti. ama aynı şekilde çok güzel değildi. Beni sorarsanız arkadaşlar yakışıklı derler benim için. neyse ben buna teklıf verdim. kız yazdığım aşk mektubunu yırttı resmen. ama aynı şekilde sınıfta beni kesiyor bişey anlamadım kız kendini naza çekiyor olsa gerek..
Bir kıza çıkma teklifi verdim. çok ta güzel değildi sizce neden kabul etmedi?
Cevapla