Yazımı tam okuyun. Bir kızı çok sevip karşılık alamamak ya da almayı umut etmek nasil bir duygudur?

Bır kızı çok seviyorum ama o bana karşı sürekli mesafeli davraniyor. Bana karşı bir şey hissettiğini de sanmıyorum ama hissediyorda olabilir.
Bir şans vermesini istiyorum. Bir verse beni bir tanısa nasıl biri oldugumu anlayacak ve bana karşı güveni tam olacak.
Hiçbir umudum yok. Karşılıksız seviyorum onu. Ama karşılık alamayıncada moralim. bozuluyor.
Ona demiyorum bunu.
Size göre umudu kesmelemiyim ama çok seviyorum. onu.
Yazımı tam okuyun. Bir kızı çok sevip karşılık alamamak ya da almayı umut etmek nasil bir duygudur?
Cevapla