Hayattan cok bunaldim. Yasamak icin neden arar oldum. Kendimi cok yalniz ve mutsuz hissediyorum lutfen yardimci olun?

Hiç bir şey hissetmiyorum. Kendimden nefret etmeye basladim bilmiyorum niye oldu bu ama aynaya bakamiyorum sanki cok sisko cok cirkin birisini goruyorum. İnsanlarin icinde duramiyorum bana cirkin diye bakiyolardir arkamdan konusuyolardir komik , garip gorunuyorumdur diye. Kendimi cok yalniz hissediyorum. bir arkadas grubu arasinda hic bir sey yokken kendimi dislaniyo gibi hissedip yakin arkadaslarimla takilmamaya calisiyorum. Etrafimda kimseyi goremiyorum. Surekli kafamda sorun yaratacak bir sey bulabiliyorum. Ben ne yapmaliyim nasi eski mutlu hayatta en buyuk derdi bile dert etmeyen neseli oldugum gunlere geri donebilirim? Neden boyleyim? Ne yapabilirim lurfen yardimci olun
Güncellemeler
+1 yıl
Yardimci olun lutfen
Güncellemeler
+1 yıl
Artik yasamak istemiyorum lutfen yardimci olun
Hayattan cok bunaldim. Yasamak icin neden arar oldum. Kendimi cok yalniz ve mutsuz hissediyorum lutfen yardimci olun?
Cevapla