Bir defa baktı tamam dedim. Ikinci defa baktı ona da tamam dedim. Ama o baktıca, haberim olmadan kalbime sızmış bu çocuk. Kapıyı çalmadan girdi ve şimdi davetsiz misafiri çıkaramıyorum kalbimden.
Maviş maviş gözleriyle hep bana bakarGeçen bir keresinde eşyalarım sınıfta kalmıştı. Gittim almaya. O da o sınıftaydı. Oturmuştu. Yine bana şok olmuş gibi baktı ve sonra ıslık çalmaya başladı.(Nedeninide açıklarsanız sevinirim) Hemen toparladım eşyalarımı. Kemanım vardı bir de.. Onu da alıp çıkarken yine bana baktı. Bakışları öylesine olsaydı anlardım ben bunu. Ama sanki gözleriyle konuşuyor.
Koridorun o başından gelirken bende ona doğru gidiyorum ve o uzaklıktan bir birimize bakarak yürüyoruz. Sonra ben mal gözlerimi kaçırıyorum.
Sınıfta otururken karşı sınıftan bana bakış atıyor.
Cumalar okul bahçesinde sıraya dizilirken o da okulun giriş merdivenlerinde istiklal marşını çalanlardan biri. Flüt çalıyor. Ve o uzaklıktan gözlerime bakarak çalıyor. Ben de eye contact kuruyorum onunla. Hiç gözlerimizi çevirmeden bakıyoruz bir birimize...
Nedenini gerçekten bilmiyorum.
Bu arada ben Azeriyim. Dün okuldan gelir gelmez insatgramdan ona istek gönderdim. Kabul etti ama beni geri takip etmedi. Azeri olduğumu da öğrendi şimdi. Ve çarşambalar okuldan sonra 2 saat orkestra çalışması var ben yeni katıldım galiba o da orada oluyor... Onun hislerinin ne olduğunu bilmediğim için nasıl davranacağımı bilmiyorum. Umarım bana yardım edersiniz.
Maviş maviş gözleriyle hep bana bakarGeçen bir keresinde eşyalarım sınıfta kalmıştı. Gittim almaya. O da o sınıftaydı. Oturmuştu. Yine bana şok olmuş gibi baktı ve sonra ıslık çalmaya başladı.(Nedeninide açıklarsanız sevinirim) Hemen toparladım eşyalarımı. Kemanım vardı bir de.. Onu da alıp çıkarken yine bana baktı. Bakışları öylesine olsaydı anlardım ben bunu. Ama sanki gözleriyle konuşuyor.
Koridorun o başından gelirken bende ona doğru gidiyorum ve o uzaklıktan bir birimize bakarak yürüyoruz. Sonra ben mal gözlerimi kaçırıyorum.
Sınıfta otururken karşı sınıftan bana bakış atıyor.
Cumalar okul bahçesinde sıraya dizilirken o da okulun giriş merdivenlerinde istiklal marşını çalanlardan biri. Flüt çalıyor. Ve o uzaklıktan gözlerime bakarak çalıyor. Ben de eye contact kuruyorum onunla. Hiç gözlerimizi çevirmeden bakıyoruz bir birimize...
Nedenini gerçekten bilmiyorum.
Bu arada ben Azeriyim. Dün okuldan gelir gelmez insatgramdan ona istek gönderdim. Kabul etti ama beni geri takip etmedi. Azeri olduğumu da öğrendi şimdi. Ve çarşambalar okuldan sonra 2 saat orkestra çalışması var ben yeni katıldım galiba o da orada oluyor... Onun hislerinin ne olduğunu bilmediğim için nasıl davranacağımı bilmiyorum. Umarım bana yardım edersiniz.
Güncellemeler
+1 yıl
Offff kafam karışık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar