"Senin yerinde olsam beni hayatta kaçırmazdım salak mısın nesin anlamadım ki" dediğiniz zamanlar oldu mu? :D :D :P
"Senin yerinde olsam beni hayatta kaçırmazdım salak mısın nesin anlamadım ki" dediğiniz zamanlar oldu mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
hikaye farkli aama soyle bir sey oldu netten tanistigim kizin evine gittim ama planli degildi once bir yerde bulustuk ogrenci idi ve tek yasiyordu evde malum opusme falan ama yanimda okey olmadiginda sadece oralla biten bir iliski oldu cesaret edemedim acikcasi pisman oldum
En İyi Cevaplar