Kaybedenler kulübünden ; +bazen bir kadın geliyor oturuyor karşına… ve ağlıyor. - kadınlar hep ağlıyor. +bazen bir kadın sana… “en çok korktuğum şey, bir kadının göz yaşıdır” diyor, kendi adına. - “eğer çok sevdiysem” diyor… “eğer çok sevdiysem…” +oysa bilmiyor ki, sevmek de bir… an’a ait. Anlayacağın kadınlar duygularıyla hareket ediyor ve bu duygusallık çokça ağlamaya sebep oluyor. Bu da alışılagelmiş bir durum olduğu için silah olarak algılanıyor. Erkeğin nadiren ağlaması veya hiç ağlarken yakalanmaması bunun için bazı kesimlerce daha içten algılanıyor.
ben her filimin türüne (komedi hariç) uyarım.. korkuysa korkarım, gerilimse gerilirim, dramsa ağlarım, vs.. romantik dediğin filmin türü sadece romantikse henüz izlemedim.
En İyi Cevaplar