"Doğru zamanda gelen yanlış insana tanıdığın şansı, yanlış zamanda gelen doğru insana tanımadığın sürece üzülen hep sen olursun!"


Olay dogru kisiyi bulmakla bitse iyi. O lanet dogru kisiyi dogru zamanda da bulmak gerekiyo. Ama bize hep ya cok erken ya cok geç geliyor
İsyan etmemek gerek , oluruna bırakmak sıhhat için çok mühim.
Ben bunu senelerdir duyarım çevremden hala doğruluğuna rastlamadım.
Belki de yanlış olan bizlerdik, hemen suçu karşı tarafa ya da zamana atmamak gerek.
hımm tepkiye bakılırsa mevzu var 😀ben kaçar
Haha kaç bakalım ama mevzu geneldi. Benimle ilgisi yok :D
Varsa bir durum yapalım açık oturum yanni 😉
Yok ya genel bir soru sadece.
Hiç başıma gelmedi.
Gelirse seninle dertleşirim bilirsin ;)
eyvallah 😊
oo eig en sevdiğim teşekkür ederim
Haha bilirim seversin ;)
Rica ederim.
İşte yalnış zaman da geliyor hep doğru insan
Cevap
20Cevap
Zaman Zaman Doğru Ama Önce Herkes kendisi Doğru Olmalı Sonra Karşısındakin Den Beklemeli Buda Unutulmamalı
bu sözü birinden bir kere duymuştum o günden beri bu söze her daim sövmüşümdür bunu kullananada söyleyenede bu sözü icad edenede hep sövdüm şuanda da sövüyorum.
kimsenin doğru ya da yanlış zamanda geldiği falan yok.
yanlış zamanda gelen doğru insanı bırakmam..
doğru zamanda gelen yanlış insan da hayatımda olamaz..
senin dogru sandigin sandigin kadar dogru degilmis demekki olmamis.
Yani dogruluk payi var dogru kisiyi bulmustumda zaman yanlisti
Doğru.
Bir de depeche mode - wrong parçası var..
Evet gerçekten çok doğru bir söz.
Olabiliyor bazen bu durumlar
İnanmak için bir çok nedenim var
Çok felsefi bir soru bence
Yanlış zamanda gelene söveceğim şimdi.
Yanlışın doğrusundan hayır gelmez.
Evet
yessssssssssss
inanıyorum
evet
İnaniyorum
İkiside zor
kismete inaniyoruz
Evet
olabilir
Aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?