İkizler erkekleri, bu yaptığı gurur mu yoksa sevmiyor mu?

3 senedir beraberdik. Bu süre icinde cok ayrılıp barıştık, bir anda sinirlenip bitiriyor ve her seferinde nasil oluyorsa o haklı..! 3 hafta oldu daha ses yok. İlişki boyunca cok emek verdi gerçekten, korudu kolladı, zor durumlarda yanımda oldu hep, bir dedigimi iki etmedi cocuk gibi ilgilendi benimle. ama sinirlenince gözü kimseyi görmüyor. Terketti beni ve 3 haftadır hic konuşmadık, artik dönmez mi umut yok mu? Sevginiz biter mi hemen vazgeçer misiniz yoksa gururdan mı aramıyor beni? Benden mi bekliyor yani? (Bir de ben bunu engelledim 😕 ) Ne yapayim sessiz kalmaya devam mı edeyim üzerine de gitmek istemiyorum, güçlü görünmeye çalışıyorum, en azından sevgisi kalmadıysa bile saygısı olsun bana diyorum :( ama fikirlerinize ihtiyacim var?
İkizler erkekleri, bu yaptığı gurur mu yoksa sevmiyor mu?
Cevapla