Bir erkeğin çağrılan yere gelmemesi? ona kırılmakda haklımıyım? ondan umudu keseyimmi? detaya bakın?

bir kaç aydır konuştuğum biri var ona ilk adımı atarak onu cafeye çağırdım ben sana haber veririm gelip gelmeyeceğimi dedi ama gelmedi ben ablası hasta diye gelmediğini düşünüyorum ama ona kırıldım ondan umudu keseyimmi? sanırım zamanlamayı yanlış yaptım ablası çok hasta zaman uygun olmadı gibi sizce ne yapayım bu durumda?
Bir erkeğin çağrılan yere gelmemesi? ona kırılmakda haklımıyım? ondan umudu keseyimmi? detaya bakın?
Cevapla