Egenlikte Çirkin Olup Ergenlikten Sonra Güzel/Yakışıklı Olunur mu?
benm de sansım varmıdır acaba?
benm de sansım varmıdır acaba?
Olunur neden olmasın? Genetik de önemli tabi ama bakım da inanılmaz değiştiriyor insanı. Spor yapmak, biraz vücut geliştirme, saç, giyim tarzı falan bunlar bir erkeği inanılmaz değiştirebiliyor. Bunlara artı olarak ben kendi adıma söylüyorum tabi ama zeka, özgüven, konuşma stili, ses tonu da yakışıklı bile olmasa erkeği kesinlikle üst basamağa taşır ve çekici algılanmasını sağlar
Olunur heralde ergenlikte çok kiloluydum 5 sene önce 25 kilo verdim herkes yüzümün güzel olduğunu söyler ama bu kişiden kişiye değişir tabi ha kilo verince kısmetlerim açıldı mı açıldı yani
ergenliğinde sevmediğimiz kızlar şimdi çok güzel olmuşlar napalım ozaman kezo diyorduk işte değişirsin gelişirsin falan
Ben çocukken de çirkindim, ergenlikte de çirkindim, hala da çirkinim.
emnm yakısıklısındr kendne öyle deme :)
Cevap
8Cevap
bakıma bagli ya ne ergenligi simdide bakimli olabilirsin zayiflasan mesela spora gtsen cesitli urunler kullansan tarz degistirsen giyinis sac olsun
uzun boyluyum ve zayfm 183 boy 60 kg falan ondan mı cirkin gözüküyorum aslında belkide
ya ama bıktm arkadaslarmn flan herkesn tipsiz demesinden ya moralm bozuluyo aslnda
ben sakaya falan vuruyom da bazen kızlarn bakp güldüğünü falan görüyorm bizzat bana yapıolar
sac trasımı yaptm güzel gömlek falan da giyindim ama olmuyo işte yüaüm herseyi bozuyo
Ben ergenken kilolu bir kızdım. şimdi gören imreniyor :D
moralimi düzellttn saol :D
rica ederim. :D
Ergenlikte vücut tam şeklini almıyor, yüz hatları için de aynı şey geçerli ve fazlasıyla sivilce. Mümkündür, olur.
ergenlik bir imtihan donemidir. saglam cikmak lazim bu surecten
vallahi aynada kendime her baktıgımda küfr ediyorm kendime ee malum kızlar falan görp gülüyo bazen yüzünü eskitenlerde var ama
cıks :D
yani atmak istemediğimden sadece meraktan sordm attıgımda iyi veya cirkn bulman pek önemli değil benm için önemli olan ergenlkten sonraki halm benm :)
Ama çok tipsizim sivilceler var 14yaşındayım 😔
Maalesef eğer kilo fazlalığı ve sivilceden ibaret değilse olunmaz
ben 15 yasına kadar sempatik tatlı biriydim sonradan cirknlesmeye basladım 18 yasndaym simdi ve zayıfım malsef çöp gibiyim yani 182 boyum var kilom 62 falan sivilcelerden kurtuldum hiç mi sansım yok
Değişir, tecrübeyle sabit. Ne hoş bir çelişkidir ki o zamanlar sevgilim vardı, şimdi yok :d
Soru cümlesini ''değişir mi'' olarak cevaplamışım. ''olunur'' demek istedim.
Herkes ergenlikten sonra degisir :)
Olabilir.. Daha değişim olmadı mı yaşın kaç?
ergenlk cirkinliği girdi bana ya 18 yasndaym 15 ten sonra bozulmaya basladm :)
Bazısı geç atıyor ergenliği daha gelişim sürecindesin
sakalın varsa yakışıklısın kardeş
Hacı ben ben evrime kafa atan biriyim 😂
Ben oldum
Olunur evet..
Evet olunuyo
kesinlikle evet
Olunuyor evet :D
ben cok çirkindimmmm
inanmam
Olunur.
olunur
Evet
Ona evrim diyoruz
olanları gördük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar