Birisini çok seviyorsunuz ve o da sizin ezeli rakibiniz takım ismi vermeyelim futbola girmemek açısından. Ve onu sevdiğiniz için onun tuttuğu takımı tutmaya başlar mısınız? Ortak takımı tutan çiftler çok şanslılar :)
Yoo değiştirmedik oğlum yarı GS yarı fenerli aksesuarlarla giyisilerle geziyor arkadaşları sormuş neden her iki takımın eşyalarıni taşıyorsun diye o da babam fenerli annem GS li ikisini de kırmak istemiyorum demiş ve büyüyünce takım tutmayacam demiş bunu duyunca ben oğlum için takım tutmaktan vaz gectim ve oğlumun GS aksesuar ve Giyisilerini arkadaşına hediye etmesini istedim şimdi karar senin dedim hangi takımı tutarsan tut ileride bakarız dedi ama babası hala oğlum fenerli diyor 😊
Vay be ne güzel bir aile hayati maşallah Allahim bozmasın
Cok sacma oyle hayatın tadimi çıkar illa her cift hep ayni goruste ayni zevktemi olmak zorunda ben kesinlikle degistirmem degistirmesinide istemem mac günü beraber izleriz o yenilince ben onu kızdırırım oda beni 😄 öbür türlü ayni anda sevin saril otur sevin saril otur çok sıkıcı😄😄
şimdi hem ne kadar takım tutmasamda futbol izlemekten nefret etsem de babam dan kalan bir mirastır beşiktaş nasıl ki babamdan bana miras kalan aile hazinelerini söktürmüyorsam takımı mı da değiştirmem =P
Babadan mirassa hiç değiştirme en güzeli
tabiki =D =D
Takım benim bileceğim bir seçim.
Keza onun için de söyle.
Sevgi varken bu tarz etmenlerin bir ehemmiyeti olmaz benim için.
Farkındanlık da güzeldir.
Sevgi olsun yeterki herşey birlikte aşılır zaten bu yüzden sevilir
Cevap
45Cevap
1 yıl önce en yakın arkadaşım takımını değiştirdi. sevgilisi arkadaşım ve ben sürekli birlikte olduğumuz için benimkini de değiştirmeye çalıştılar ve üzerine sevgilimdende aynı baskı geldi. ama ben direndim ve hala takımimin arkasindayim😂
Süpersin; )
Olduğu gibi sevmek ve olduğu gibi sevilmek en güzeli aslında böyle şeylere takmamak gerekiyor. Sevginiz daimi olsun efendim
Değiştirmem ama onun takımının maçlarında o formasını giyer ben de yanına otururum izleriz. Ben fanatik GS'lıyım eğer o da atıyorum FB'liyse derbi maçta o forma giyer ben giyerim sarılır beraber izleriz. Böyle en güzeli :)
Maşallah ne güzel bir düşünce
Sevgilimin farklı takımı tutmasını isterim. Derbilerde güzel çekişme olur. İnatlaşmayı, çekişmeyi seviyorum. Futbol olunca daha çok eğlenceli oluyor :D
Fenerliyse Galatasarayi tut Galatasarayliysa feneri beşiktaşlı ise feneri her türlü feneri sevmiyorlar zaten
Ben Fenerliyim. Sevgilimin farklı takım tutması sıkıntı değil. Ben takımı değiştirmem :D
Fenerli biri zaten değişmez :))
Aynen ben çocukluğumdan beri Fenerliyim. Böylede kalacak. Niye değiştiriyorum ki?
Çok severek tuttuğum bir takım var. Ama değiştiririm. Sevdiğimden daha önemli olamaz sonuçta bir takım
Sevgin daimi olsun güzel insan
Takım tutmuyorum sadece babam beşiktaşlı diye beşiktaşlıyım işte gerçi bende seviyorum beşiktaşı harbi takım gibi geliyo ( harbi takım nasıl oluyo yaa dediğiniğizi duyar gibiyim, demeyin bende bu kelimeyi uygun gördüm sorgulamayın hdjdjdkdkdk)
BesiktAŞK derler genelde
O benim için takımını değiştirirse bende onun için seve seve değiştiririm. Sıkıntı olmaz yani :)
Bu durumda sen onun tuttuğu takıma mı dönmüş olacaksin:)
O hesaba mi gelmiş oluyor :) O da benim tuttuğum takımı tutmuş olucak ama :)
İlk okul 1. sınıfta ilk aşkım için değiştirmiştim. Değiştiriş o değiştiriş. Daha da değiştirmem :D
Yani bu hep değişim olmaz yani:)
Degismem ya eskisi kadar fanatik olmasamda prensip meselesi insan bugun en ufak seyi bir kisi icin degistirirse yarin fazlasi istenir.
Doğal olacaksin ;)
tutarım tabi normalde takım tutmayan birisiyim aslında çok şanslıyım sevgiliminde futbolla pek alakası yok :D
Sanslısın futbola merak etmeyen bir sevgilin var
bu bir sevgi gösterisi ya da dandik bir aşk pıtırcıklığı gösterisi değil gerekirse ayrılsın fanatik olmasam bile takımımı değiştirmem saygı duymak zorunda zaten bir takım uğruna karşıma geçecek biriyse varsın olmasın
Sevgili kim oluyo ya Beşiktaş varken
Ayrıca fotograftaki kadın phoenix marie değil mi dhskks :D
Editör koymuş soru beğenilince benle alakası yok fotoğrafın :)
O Fenerli ben Cimbomlu bundan daha güzelli ne olabilir 😂😂😂
Tehlikeli madde yüklü tanker gibi sizinkisi 😊
Ayrıldık
Beni aldattı
Aldatma kadar kötü birşey yok ama üzülmeyin hayırlısı buymuş
Ya takım neki onumu kırıcam tabiki tutarım istediği takımı
Süpersin
Galatasaray'lı olması zor kabulleneceğim bir durum, değişterenler var!
Fenerlisin o zaman sen ;)
Takim tutmuyorum ama degistirirdim. Hicbirsey sevdigimden daha degerli olamazdi bence
Seni seven yaşadı
Vazgecerim tabi takim neymis ya sanki bana para kazandiriyorlar
Güzel; )
zorla beşiktaşlı yapılmaya çalisiliyorum kanka sende oyle yap 😂😂😂😂
Hoba işimiz kötü desene :)))
O takimi tutmazsan olmuyo mu
Olmaz da kardeş takım sayılır. Zor bir seçim:)
evet haklısın ama çok fanatik değilse zorlama bence sen kendini
Olmadi öyle yapacam artık
Kesinlikle değistirmem ben doğustan FENERBAHÇE'liyim kanıma islemis artık 😉 💛💙💛💙💛💙
Seni kimse değiştiremez; )
☺☺☺
Niye degistirmiyim baslarim takimina sevdigim mutlu olsun yeter 😀
Güldürdün güzeldi
Hayır tabikide.
Trabzonspor dan asla vazgeçmemi isteyemez o kişi 💕
Size her yer Trabzon değil miydi :)
Evet tabiki ❤💙😂
O zaman vazgeçme sakın asla katiyyen
Vazgeçmem tabi
Değiştirmem, baskı da yapmam değiştirsin diye. Sonuçta Beşiktaşlı olunmaz Beşiktaşlı doğulur.
Çocuğun Beşiktaşlı olması şart ama :)
Güzel taktik
takım tutmam ama fanatik bir sevgilim var. artık ben de beşiktaşlıyım
Hayırlı olsun daimi olsun sevginiz
sağ ol tatlım
Yani bazı insanların ilişki kriterleri yerlerde de olsa (şu sorudan anladığımız kadarıyla) tabi ki değiştiririm takım ne ki üzüldğm insanların bu kadar basit düşünebilmesine
Fanatik degilim. Fanatik biriyle olursam onu mutlu etmek icin maca gidebilirim, tezahurat yapabilirim
İşte bu bile yeter ona emin ol
Iyi madem :D
takim benim dusunceme gore sekillenip olusmus bisey ve ben onun dusuncelerine gore biri olmak zorunlulugunda degilim. ve Besiktastan da vazgecemem
değiştirmem hem onu deli ederim ama ufak sevimliklerle de sevgi mi belli ederim ki kavga etmeyelim erkekler futbol da gözleri dönüyor malum :)
sevgiliyle takım nasıl karşılaştırılır? ben onu anlamadım
Onun için değiştirmez misin takımını sen?
Büyük konuşmiyim değiştirmem açıkçası bu bir ikinciside futbol ve siyaset muhabbeti yaş iştir sonu kötü olur girmeye gerek yok o yüzden
benim hatunum beşiktaşli olcak degiştirirmisin bile demem. direk beşikaşlısın derım
Ooo bu ağır oldu ve güzel oldu
Değiştirmem. Sevdiğim şeyleri değiştirmeye kalkarsa kapıyı gösteririm :D
Neden böyle bişey yapayım ki? Tabiki de Hayır çok saçma fazla çocukça 😛
takım tutmuyorum fanatikse de top olamam kusura bakmasïn :)
takımı sevdiğinden üstün tutan bir güruh var değil mi bu ülkede...
Bizde tek Aşk vardır. Oda Fenerbahçe aşkı birşey değiştirilicekse kendisi değişsin.
Degistirmem. Bizde Takim dogustan , sonradan degil.
Çok isterse evet. Çünkü niye değiştirmeyim takım falan tutmuyorum zaten :)))
Hayır, ama kendisi bir fanatikse benim için bu fanatizminden vazgeçmesini isterim. Gereksiz gerginlik istemiyorum hayatımda. (Takım tutmuyorum.)
yok değiştirmem herkes kendi takımını tutsun kaybedince onu sinirlendirmek güzel olur aynı şey onun içinde geçerli:)
Degistiririm alti ustu bir takim
Ince bir detay sevgilin varsa şanslı.
Yokk
Ne güzel benim de yok. Bu soruyu da meraktan sordum güzel bir soru oldu :)
Hahah😀
Rahatım karisanim görüsenim yok:))
😀😁😂aynn
o tutsun benim takimi. ben degismem takimimi
#fenerbahçe
Aynı durumu yaşıyorum ama biz direk futbol konuşmuyoruz.
Takım tutmuyorum ama maç izlerim onunla futbol beni heyecanlandırıyor en az basketbol kadar💃🏼
ya tuttuğum takımı gerçekten seviyorum ve sevmediğim bişeyi seviyo gibi gösteremem
Hayır neden değiştiriyim çok seviyorsa kendi değiştirsin ya da saygı duysun
Yaptikta noldu sonu hüsran😄
Hemen hemen herkes bundan yakınıyor işte; )
Sevgilim için dostlar imi bile satarım :)))
Sevgilin gittiği zaman dostlarina nasıl bakacaksinki?
Şaka yapiyorum be knka
Şakaysa güzel kanka;)
Takım tutmadığım için tutabilirim sıkıntı olmaz :)
En güzeli sevgili fanatik olmayan takım tutmayan sevgilidir
Aşkım için kucukkaynarcasporu tutuyorum 😍
Aşkınız daimi olsun efendim
O benim takımımı tutmak zorunda. ManUtd <3
Kırmızı şeytanlar :) yabancı takım tutan da varmış hayret
Yok inadına degistirmem 😂
Çıldırsın enişte :)
Aynen😂
Hayır asla ben gs ki doğdum gs ki öleceğim
Galatasaray candır
Ne alakası var asıl o takımını değiştirmek zorunda yoksa s*ktiri yer
Hayır herşeye rağmen SAMSUNSPOR ❤️
Anadolu takımı ne güzel
değişmem ölümüne Galatasaray :D
Galatasaray candır
Takım ne.. kurban olurum ben ona..
Sevgiden sonra gelir diyorsun. Allah gönlünuze göre versin kardeşim
Değiştirmem Fenerbahçemden vazgeçmem
Fenerbahçeli biri asla değişmez bence
Evet değiştim ben. Ama futbolla ilgilenmem oyüzden
O mutlu olsun diye ne güzel
ya bos konular bunlar
Onun değiştirmesi lazım, semt takımı taraftarıyım.
asla, sen kimsin yürü şurdan ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar