Birisi icin cok kuvvetli asik etme duasi okumustum o yuzden baskalariyla artik mutlu olamiyor olabilir miyim?

Yardima ihtiyacim var ben bundan bir yil once birine cok asik oldum cok yakisikli ve tek gecelik iliskiler yasayan ciddi iliskişi olmayan birisi bu kisi yasi buyuk ama evlenmiyorda. Ben bir yildir onu seviyorum gercekten ve hep dualar ettim beni sevsin evlenelim mutlu olalim diye. Bir tane cok kuvvetli asik etme duasi var duymussunuzdur onuda okudum defalarca o dua karsi tarafi bunalim haline sokarmis sonrada ilgilenmeye baslarmis. Ben bu sure icinde onu unutmak icin baska sevgilim oldu ama aklim hala ondaydi ve o birdenbire benimle ugrasmaya basladi psikolojisi cok bozulmus bana takintili olmaya basladi ama asik gibi degilde beni kizdirmaya yonelik. Bu sirada sevgilim olan kisi beni aldatti baskasiyla evlendi. Oysaki cok iyi biriydi cok guvenmistim digerini unutmaya baslamistim. Şu an karmakarisigim ve uzgunum. O dualar yuzunden birdaha baska kimseyle mutlu olamicakmiyim? yoksa duam etkisini gosterdide o yuzdenmi bunalima girdi benimle durduk yere ugrasmaya basladi anlayamiyorum Ne yapmaliyim ne dusuncegmi bilemiyorum
Birisi icin cok kuvvetli asik etme duasi okumustum o yuzden baskalariyla artik mutlu olamiyor olabilir miyim?
Cevapla