Şöyle bir durum var. Sevgilin ailesiyle beraber yaşarken 2500 tl kazanıyorsa.. Ailesi eğer ondan maddi bir beklentide değilse.. Kesinlikle o para ona fazla bile geliyordur.
Ayrıca ben nezaket icabı bir erkeğin "en azından" sevgilisiyle sevdiği kadınla birlikte otururken mekandan hesabı kadına ödeterek ayrılmasını hoş bulmam. Bu benim şahsi görüşümdür. Yani gel buluşalım diyorsun kadına. Kadın geliyor.
Hadi içtiğinin parasını öde diyorsun. Olmaz o iş :) Ama dediğim gibi. Sen almak istemiyorsan ya da onun hesabı ödemesi hoşuna gitmeyecekse kendin öde. :)01 Yorumla
Soran+1 yılBen de öyle düşünüyorum yani ben, m 10 katım kazanıyor. Ben bazen işte önüne geçip ödüyorum ya da cebine sokuyorum zorla parayıı..
En İyi Cevaplar
Aşkını sevgini gayet iyi anlıyorum hocam.. Belki ilerde evleneceksinizdir.. Kısmet işte.. Ama bu dünya da aşk meşk karın doyurmuyor.. Para bir ilişkinin en zayıf noktası da olsa arada bir yardım alman gerekiyor kızdan.. Seni seviyorsa gerçekten para kız için sorun olmayacaktır.. Seve seve verecektir.. bir süre verdikten sonra burun kıvırmaya başlıyorsa işte o zaman b. ku yedin.. Sizinki aşk meşk değilmiş demektir.. Tam olayı anlatamadım ama durum bu..
113 Yorumla
Soran+1 yılAnladım ama bizim duruma ne diyorsun?
Soran+1 yılBen ondan asla para almam. Sadece burda bahsettiğim hesap ödeme konusu işte. Sen de ayıp etmişssin ne olursa olsun. Direk ayrılsaydın adam gibi
- +1 yıl
İlişki dediğin şey karşılıklı bişey değil mi? Bir yardımlaşma.. Bugün bişey verirsin karşılıksız fakat yarın sen bişey istersin karşılıksız.. En basit örneği ben o kadar fedakarlık yapıyorum biraz ilgi göster bari hiç demedin mi.. İlişkilerin herşeyi karşılıklıdır.. Bugün hesap ödettiren yarın bunun karşılığını da vermeli.. Belki sevgisiyle belki vucuduyla.. Bu ilişkide olduğu kişinin isteğine bağlı
Soran+1 yılBen de ona sevgimi zamanimi veriyorum. Ve sevismek olmamali hesap odemenin karsiligi
- +1 yıl
Ben asgari ücret almıyorum ama asgari ücrete göre hesap yapalım mı.. bir günlük kazancı 1300 olan birisi ile dışarı çıktın hesap ödettin.. Yemek 40 tuttu sinemaya gittiniz 25 o tuttu.. 65 tl.. Bu bir çalışanın 1.3 günlük kazancı.. Yani sana o gezme ile beraber 2 gün ayırmış oluyor.. 4 hafta yani 1 ayda 8 gün ayırmış oluyor.. 65 tl den 8 gün hesap yapsak 520 TL'yi çöpe atıyor senin için demektir.. 1 sene çıkıyorsunuz desek 6240tl.. Bu hesaba göre 2 yılda kendine ortalama bir araba alır ya da ayda 520 TL'ye kredi ile ev alabilir kendine.. Geleceğine daha parlak bakabilir.. Sen söyle sevişmek olmalı mı olmamalı mı?
Soran+1 yılaynı gün yemek yiyip sinemaya gitmem ben.. Ki asgari ücret alan birine de o kadar ödetmem
Soran+1 yılbiriniyle parası için birlikte olcak değilim teşekkrler. Seninle yatcak değilim
Soran+1 yılee Eski sevgilinini ödemişsin ama karsılıgını almıssın demek ki benden de alıcaksın. :D Olsun saka maka ben söyliyim yine de
Soran+1 yılOhahah ne diyon sen ayol :D
+1 yılArkadaşların o söylediklerini yapabilir. Sen onlara uyma bence. Her zaman zaten sen ödeme ama hesap konusunu konuşun. Herkes ya kendi yediğini kendi ödesin ya da ortaklaşa veyahut sırayla. Tüm bunlar varken neden sevgiline kitleyeceksin ki sen bakma o arkadaşlarına 😉 ayıp. Kadin dedigin kendi ayaklari uzerinde durur. Paran olmaz o oder veya onun yaninda olmaz sen odersin. Illa kafe kafe dolasacaksiniz diye bir seyde yok. Baska turlu ucuzada çok iyi zaman gecirilir. :)
03 Yorumla
Soran+1 yılBen de zaten arada ödüyorum ya da kendiminkini veriyorum. Ama bu bana fazla geliyor işte bunu yaptıgımda parasız kalıyorum. Arada benim de ihtiyaçlarım oluyor onları alıyorum kendi arkadaslarımla bulusuyorum falan..
- +1 yıl
Tabi canım mutlaka ödüyorsundur anladım seni ya :( peki bir işe girebilir misin? Bence seni baya rahatlatır😊
Soran+1 yılBen de istiyorum aslinda ama bulamadim. Atanamayan ogretmenim su anda meslegimi yapmak istiyorum kolejler icin kendimi gelistiriyorum ve. meb icin kpss :(
+1 yılKısmen haklılar elini cebine atma çok yanlış birsey ama buna rağmen arasıra ondan ihtiyaçların için para almak ( eğer kabul ediyorsa ) yanlış birsey 😊
06 Yorumla
Soran+1 yılPara almam zaten. Onlar bırak hesabı o ödesin diyor. ZAten az bulusuyorsunuz senin içtiğin bir kahveyi ödemek ona koymaz diyorlar
- +1 yıl
Oyleyse ödesin sonuçta sen babandan para alıyorsun çalışıp kazanmiyorsun
Soran+1 yılBir daha ödemiyim o zaman ben. Bakalım tepkisi ne olucak hem onu da görmüş olurum böylelikle
- +1 yıl
bir dene bakalım 😊 sonuçta senin de aldığın harçlık sinirlı 😊
Soran+1 yılBakalım deneyeceğim. Gerçi benim içim yine el vermez kendimi kötü hissediyorum ama yapıcak bişey yk mecburum
- +1 yıl
Başka tarz elbiselere baksan?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
ciddi bir ilişkin varsa ondan yana bir sıkıntı olmaz sen kasma kendini altından kalkamica mekanlara götürmez zaten sıkıntı yapma o abartırsa abartsın sen agır başlı ol kız da olsan hesap odetmek istemeye bilirsin ama erkelere ayrı bir koyuyor kızın hesap ödemesi relaxss
01 Yorumla
Soran+1 yılÖdeme diyorsun yani? ZAten içtiğim en fazla kahve
Bu kadar mutevazi olma birak. zatn gururu olsa o oder
15 Yorumla
Soran+1 yılBen ondan da gururluyum
Soran+1 yılSogudum su an sevgilimden
Gizli Üye(30-35)+1 yılUcuz seyleri sen ode veya ayda 4 kere cikiyorsaniz 1'ini sen ode. Onun giderleri yokmus yani ev kredisi/kirasi, aileye yardim vs. yani cebine kalan para bir hayli fazladir. Parasini yemeli miyim cumlesi cok cirkin ama onun daha fazla sorumluluk almasi gercegi ortada. Arkadaslarin cok cirkin zihniyetli, onlardan uzak dur.
011 Yorumla
Soran+1 yılOnu biraz ilgi çeksin sorum diye sordum yoksa parasını yemek istesem çoktan yemiştim.. Bir kez ödiyim ben o zaman çünkü param yetmiyor yola da veriyorum
Cevap sahibi+1 yılBir kez odemen yeterli. O da parasini yiyorsun gibi gorunme diye yani pahali seyleri odeme. Erkek o sonucta elbette yukun cogunu o cekecek.
Soran+1 yılÖyle yapıyım o zaman çünkü zor durumda kalıyorum. Diğer türlü ayrılmam gerekicek
Cevap sahibi+1 yılYok canim az para aliyorsun zaten. Bir de baskasinin karnini doyuramazsin. Para yiyici gorunmemek icin zaman zaman teklif et, ufak seyleri ode ama buyuk cogunlukla o seni cekmeli.
Soran+1 yılBundan sonra oyle yapmaya karar verdim hatta sevgilimden sogudum su an
Cevap sahibi+1 yılNeden soguyorsun? Ode dedin de odemedi mi? Sogumak ne alaka? Yine cikmaya devam edin ama hesaplari ona odet.
Soran+1 yılBen ode diyemem ama oder herhalde. Ya soguma nedenim buradaki yorumlar... bir sure oyle yapicam dusunceli olup bana odetmemesi lazim
Cevap sahibi+1 yılOdeme sen de bir sey olmaz. Bir gun lafini yaparsa da soylersin param mi var da odiyim diye. Buradaki 3 kurusluk gerzeklerin lafiyla bitecekse o iliski zaten vakit kaybetmeden bitir hemen.
Soran+1 yılBakalım öyle yapıcam işte tepkisine hareketlerine bakıcam laf ederse zaten direk bitiririm
Cevap sahibi+1 yılSen calismiyorsun, laf etmeye hakki yok.
Soran+1 yılhaklısın
Gizli Üye(36-45)+1 yıltabi arkadaşların gibi şeytanca düşünerek yapma bunu. paran cebinde kalsın sana ancak yetiyor falan saçma cümleler bunlar. Sonuçta bu hayatı sana bu çocuk sağlamadı. Seni doğuran bakmak zorunda olan kişi de o değil. O istediği sürece parada harcar senin için yemekte ısmarlar. bunda bir sakınca yok.
03 Yorumla
Soran+1 yılTabi oyle ben baksin demiyorum. Yemek bile yemiyorum zaten ictigim de bir kahve en fazla.. bunu odemek bana koyuyor yani onunkiyle birlikte odemek.. zaten yol parasi da veriyorum
Cevap sahibi+1 yılO zaman senin mantığa göre sevgili olman herhangi birisiyle zor. Yani kendini hep zorda hissedeceksin. Bir ömürde kahveyle geçmez yani.
Soran+1 yıliş bulmam lazım iştee
- Aşk İlişkileri konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılSenin ödemen mantıksız bir mekanda kız hesap ödemez ödettirende gevşektir benim gözümde. He ancak şöyle olur sende para vermek istiyorsan hesabınızı ortak ödeyebilirsiniz o mantıklıdır.
08 Yorumla
Soran+1 yılValla artık kızlar da ödüyor benim gördüğüm ilişkilerde böyle artık..
- +1 yıl
Açıkçası bana ters bu durum. Cebimde param varsa giderim yoksa açıkça param yok derim hiçbi kız arkadasıma hesap ödettirmedim de
Soran+1 yılbir bize denk gelmez sizin gibiler ya sevgilimden sogudum su an
- +1 yıl
Erkekten erkeğe değişir bu durum dediğim gibi cebinde parası varsa götürsün yoksa senin parana minnet edicek kadar küçülmesin erkekliğe sığmaz. Veyada ortak ödersiniz sizin için en mantıklısı budur bence
Soran+1 yılBir süre ödemicem bakalım nolcak para biriktirmem lazım çünkü :(
- +1 yıl
Hiç ödeme bence
Soran+1 yılO kadar da olmaz ya icime sinmez benim:/
- +1 yıl
Ozaman ortak ödeyin
+1 yılParasini yemekten ziyade sevgilin o senin illaki arada o da senin icin belli bir miktar harcayacak zamani olmali ayni zman da senin de onun için. Ama abartmadigın surece
03 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten ucuz şeyler içerim. Yemek te yemem 3 kez yedik yemek o da onun zoruyla.. 2 sini o ödedi diğerinde pahalı yer oldugu için kendiminkini zorla verdim
- +1 yıl
Ya yiyip için o problem değil. Pahalı seyler aldırtacak şeylerden kaçın sadece
Soran+1 yılPahalai bir sey icmiyorum zaten turk kahvesi genelde
yemek ısmarlarsın hatta para bile isteyebilirsin bunda garip birşey yok karı koca gibi lan çok güzelsiniz mutluluklar :D
01 Yorumla
Soran+1 yılyanlıs oldu herhalde
Aşk İlişkileri konusunda 392 cevap paylaştı. ayda 200 tl ile geçinsem sevgilimle full kahve içerdim heralde. sende öyle yap. ama kpss ye hazırlanıosn die evde oturcak değilsn. parttime çalışabilirsn
02 Yorumla
Soran+1 yıleVet ya sorma 200 tl gerçekten çok az bir para.. Kardesimde okuyor masrafımız var ben evdeyim diye o kadar veriyor. 250 verdiğinde seviniyorum düşün. Part time bakıyım ama iş yok bu aralar hiçbir yerde..
Olmaz o
Arada seninde odemen lazım
Çalışıyor olabilir belki oda ailesine para gönderiyor ya da kardeşine ya da birikim yapıyordur ilerisi için
Arada sen ode hep değil ama015 Yorumla
Soran+1 yılArada ben de ödüyorum işte zaten. Ama ödediğimde parasız kalıyorum sorun o. Ailesine para göndermiyor. Kardeşi de evli. Evide kendisinin
Soran+1 yılEvet ciddi benimle. Hediye aldım birkaç kez. Yemek yapmam mümkün değil ne yazık ki.. Evlerimiz uzak ailelerimizleyiz
Soran+1 yıldeğiliz..
Soran+1 yılhediye aldım birkaç kez. Yemek yapma durumum yok ne yazık ki pasta filan
Soran+1 yıle sen de ödeme diyordun daha deminn ne oldu
Soran+1 yılTam biliyor diyemem. Babamdan para aldıgımı biliyor ama 200 tl oldugunu bilmiyor. Durumum da ona iyi gözüküğyor olabilir giyimim iyi çünkü
Soran+1 yılMRka giyinmeyi seviyorum ama indirimleri takip eder yilda bir kez uyguna alirim sezon sonu. O da mango en fazla zevkliyimdir bir de. Bilemedim ben de ama ilk bulusmamizda kesinlikle odemicem su an hirs yaptim. s
- Aşk İlişkileri konusunda 855 cevap paylaştı.
+1 yılseven adamın gözüne gelmez. kaldı ki senin ki sevgili parası yemek olmuyor. bence biraz ilişkiniz müşterek olmalı. sende ona kendi ellerinle güzel yemekler felan yap.
05 Yorumla
Soran+1 yılYemek yapma durumu yok ne yazık ki evlerimiz uzakta ailelerimizle yasıyoruz
- +1 yıl
anladım o zaman bırak hesabı felan o ödesin. sen baba eline bakıyorsun şahsen senin zor durmda olmana gönlüm el vermez. bir şeyde ısmalrlayacaksan ucuz olan yerlere git.
Soran+1 yılBırakıyım o zaman. Ve tepkisini bir göriyim acaba ben hiç ödemeğimde ne tapki vericek bozulcak mı? Çünkü benim hep atlamam alıstı baya..
- +1 yıl
biraz garipsede anlayış gösterir herlade.
Soran+1 yılGorucez ben de gozlemliyim
+1 yılHaklılar. Durumu daha iyi olan ödemeli bence de. Çok kasma.
03 Yorumla
Soran+1 yılOdemiyorum o zaman bir daha. Cok nadir oducem
- +1 yıl
Mantık da bunu söylüyor zaten. Arada bir çay ısmarla yeter. Boş yere parasız kalma.
Soran+1 yılAynen öyle yapıcam
+1 yılhaklılar tabı.. ulan nerde görulmuş centılmen erkegın kıza para ödettıgıı.. ne gunlere dustukkk bee!!!
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle m, diyorsun :( Üzüldüm şimdi bak. Ben çok ısrar ediyorum o da öyle kabul ediyor
- +1 yıl
yafff yalanınıı s. ikiymm onunnn... erkek adam kadına hıcbırsekılde para ödetmezz!!! bugune kadar bırak cıktıgımı cevremdekı kızlara bıle ödettırmemıs adamım!! bu yuzsuzluk!!! ya bızım devir kapanmış ya da ınsanlar artık eskı ahlak kurallarını unutmuş!!
Soran+1 yılSogudum sevgilimden bunlari duyduktan sonra
- +1 yıl
guzelım yenı nesıl böyle.. adamlıktan ESER KALMAMIŞ. herkez adamım dıye geçınıyor da insanları gördukce şerefsizm zaten soğuğum gıderek dahada soguyorum! kişilik olacak ilkönce insanda! yalan dolan hayatlarıniçinde sürüncemeli yaşıyor insanoğlu..!
+1 yılsana bagli yani ogrenci bir sevgilim olsa bn odetmem odese bile bir sekilde telafi ederim
02 Yorumla
Soran+1 yılOgrenci degilim
Uni den yeni mezun oldum calismiyorum su an- +1 yıl
valla bn kiza hesap odetmeye karsiyim kendimi ezik hissederim
+1 yılerkek adam kıza hesap odetmez parada almaz nereden buluyorsunuz böyle tipleri
14 Yorumla
Soran+1 yılAma hep onun ödemesi de kötü değil mi ya :/ İçime sinmiyor benim
- +1 yıl
usul böyle ama tamam iyi ince birisin sanırım ama bana yakışmaz kendi adıma kendi adıma belki
Soran+1 yılEvet baya ince fikirli dusunceli bir insanim.. bu maf etti zaten
- +1 yıl
bu kişiylede ciddi bir beraberlik yasiyosan kendine yazık edersin kadın yaratış gereği zayıftır erkek onu kollar kimseye muhtaç etmez senin ki tam tersi bir kez daha düşün bu ilişkiyi
Herzmaan hesabi o ödemek zorunda degil ki. sende ödiceksin tabi
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ödüyorum zaten ben de ama işte parasız kalıyorum sonra
- Aşk İlişkileri konusunda 532 cevap paylaştı.
+1 yıl2500 tl maaşı var ve sana ödetiyor, bırak o ödesin, deli misin :D
014 Yorumla
Soran+1 yılOdemiyorum o zaman bir daha
- +1 yıl
Benim 2500 maaşım olucak evlenirim adamdaki lükse bak :) Bir daha ödeme :)
Soran+1 yılOdemicem ve ayrilirim belki sogudum su an yorumlardan sonra cok
- +1 yıl
Ya sana karşı olan davranışlarına tarafsız gözle bak ona göre davran sende
Soran+1 yılBana iyi davraniyor zaten ama bu olay kafami karistirdi. Herkes sana odetmemesi lazim dedi dusunceli olup
- +1 yıl
Senin maddi durumunu biliyor mu
Soran+1 yılAile olarak orta halliyiz bunu biliyor. Sonucta giyimim falan iyidir. Babamdan para aldıgımı biliyor ama ne kadar aldıgımı bilmiyor
- +1 yıl
Bilmesi kötü olmazdı bence, para yönünden sıkıntı çektiğşni bilse buna izin vermezdi bence
Soran+1 yılNasıl söyleyebilirim ki ona bunu? Yani ben marka giyinirim ama indirimden alırım bu yuzden beni maddi durumu iyi olarak diye de düşnüüyo olabilir bir de ben cok ısrar edşp benim param var diyodum :(
- +1 yıl
Neyse sen para konusunu açma bakalım buluşmalarda ne olacak
Soran+1 yılevet öyle yapcam yazarım sonucu
- +1 yıl
Umutma yaz mutlaka :)
Soran+1 yıltamam :)
Soran+1 yılson bulusmalarımızda ödedi hep ben daha ödiyim demeden sen elini cebine atmıyosun dedi ödedi. ben de bir şey demedim baya harcamıstır
+1 yılArada sen, arada o öderse daha mantıklı. Param için seviyor diye düşünmesin
01 Yorumla
Soran+1 yılArada ben ödüyorum zaten 5 kez bulussak 3ünü o 2 sini ben ödedim ama yetmiyor param.
Arkadaşların haklı bence bırak yedırmeyı ıcırmeyı bence ıhtıyaclarınıda karşılaması lazım
03 Yorumla
Soran+1 yılYok o kadar da degil bence
Soran+1 yılDuygularini paylastigim biri
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılArada ödemek isterse kabul edebilirsin bence, sonuçta o çalışıyor senin gelir kaynağın yok
05 Yorumla
Soran+1 yılGenelde pahalı şeyleri o ödüyo daha uygun olan şeyleri ben. Zaten en pahalı yediğimiz şey yemek. O da ayda bir anca. Ama ben arada ödememe ragmen parasız kalıyorum sonrasında
- +1 yıl
o zaman daha uygun yerlerde takılın siz de önemli olan birlikte olmak zaten
Soran+1 yılKahve diyarında falan takılıyoruz işte
- +1 yıl
kahveci şevkette takılın artık
Soran+1 yılHahahah guldurdun :D
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle para köpeği ors arkadaşların varsa sende bozulursun
00 Yorumla
+1 yılBunu onu kullanmak manasında değil de, birbirinize yardımcı olmak gibi düşün
00 YorumlaSenin çalışmadığını biliyor niye sana ödetiyor
18 Yorumla
Soran+1 yılBenim içime sinmiyor işte öyle olunca da ben ödücem falan diye atlıyorum
Soran+1 yılÖdemiyorum o zaman birdahaki buluşmamızda. Zaten böyle düşündükçe de yaranamazsın derlerdi. Sizde durumlar nasıl şu an?
- +1 yıl
Benim şu an sevgilim yok
Yani erkek hesap ödetmez
En son konuştuğum cocuk bana sen ara beni ben arıyım seni demişti
Neden demişti yani zora kalma kimseden kontör için para istemesi diye
Oysaki benim durumum onun durumundan iyi
Bende sorun yok ödüyorum demiştim olsun ödüyorsun ama ben çalışıyorum benim sıkıntım olmaz demişti
Böyle ince düşünen insanlar var
Seni düşünen bu kız çalışmıyor etmiyor ailende bilmiyor sevgilin olduğunu ee nerden alıyor parayı sorar? Ödetmez..
Buradakiler de nasıl ilişki yürütüyor anlamıyorum
Soran+1 yılO da öyle diyor zaten ama ben olmaz benim param var demiştim ona mahcup olmamak için. 200 tl aldıgımı bilmiyor. Çocuk ta düşünceliymiş gerçekten
Soran+1 yılyapıcam bunu denicem bakalım
Hepsini sen ona da ödetme yarı yarıya ödeyin
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle de olmuyor kafede ya alman usulü.. Ben işte ödüyorum bazen kahveleri filan
+1 yılBoşver kimseye minnet etme
03 Yorumla
Soran+1 yılOrası öyle ama parasız kalıyorum sonra da kafeşer çok pahalı
- +1 yıl
Ya ayrılırsanınz sonra demez mi hep ben yediriyorum
Soran+1 yılöyle bişey dicek birisi drğil
+1 yılOkumadım da inançlı mısın?
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet inançlıyım çok şükür neden?
- +1 yıl
İnanclisin ve para yemek diyorsun?
Sevgilin para kazanıyorsa ve sana yardımcı olmak istiyorsa sadece ihtiyaç duyduğunda izin ver ona. Para yemek Ne alaka burada, zevkine mi alacan parayı ihtiyaç için mi
Soran+1 yılonu soruyu ilgi çekici hale getirmek için dedim
- +1 yıl
Saçma demişsin :)
+1 yılhaklılar..
sen öğrencisin sonuçta..01 Yorumla
Soran+1 yılOgrenci degilim su an uni bitti kpss hazirlaniyorum
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. 200 tl haftalik az değil ki
01 Yorumla
Soran+1 yılAylık canım ne haftası :(
Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. senın odemene ızın verıyosa onun mk
02 Yorumla
Soran+1 yılYaa sen izin vermez miydin :(
Aşk İlişkileri konusunda 553 cevap paylaştı. Sevgilinse o ödemeli erkek sonuçta
01 Yorumla
Soran+1 yılBence de ama benim içime sinmiyor arada ben veriyorum
bende zengin sandım :) hesabı ödettirebilirsin ama
04 Yorumla
Soran+1 yılZengin değil.. Sadece ben ayda 200 tl alırken o 2.500 alıyor. Hep o mu ödesin diyorsun
Soran+1 yılyok katiyen kabul etmem zaten
Aşk İlişkileri konusunda 720 cevap paylaştı. Kendi parani yemelisin ;))
01 Yorumla
Soran+1 yılKendiminkini veriyim diyorum öyle de olmuyor herkes kendi içtiğini ödeyince.. Onunkini ödemekte bana fazla geliyor çünkü 200 tl gerçekten çok az bir para
Yeme bencede
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılHaklılar
10 Yorumla Yememelisin
01 Yorumla
Soran+1 yılSen napardın öder miydin hesabı hep
+1 yılHaklılar dedim.
01 Yorumla
Soran+1 yılSen kendin oder odetmezdin yani
yememen en iyisi
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar