Sizce sevgilimin parasını yemeli miyim? Detayları da okuyun lütfen. ?

Ben üniden yeni mezun oldu şu anda işsizim kpss hazırlanıyorum tekrar. Babamdan harçlık alıyorum mecburen o da 200 tl :( . Sevgilim çalışıyor. 2.500 bin tl maaş alıyor. Ama onun da giderleri var sonucta. Neyse arada ben de ödüyorum yani işte önüne geçip hayır ben ödücem falan diyorum. Parası gitmesin diye yemek yemiyorum. Sana yemek gönderiyim falan diyo hayır diyorum. Güzel bir yere gidelim dediğinde ne gerek var diyorum. Ve geçen ay param erkenden bitti 5 tl ile bir hafta geçinmek zorunda kaldım. Arkadaşlarım da sen saf mısın o çalışıyor parası var sen ödeme zaten haftada bir kez buluşuyorsunuz elini cebine atma sonra paran yetmiyor senin de ihtiyaçların var diyor. Haklılar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar yorumlardan sonra sevgilimden sogudum. 3 5 bulusma hic odemicem amacim tepkisini olcmek. Sonrasinda yine oderim aralarda bakicam
Sizce sevgilimin parasını yemeli miyim? Detayları da okuyun lütfen. ?
Cevapla