Arkadaşlar sevgilim depersonalizasyon hastası ona nasıl yardımcı olabilirim acaba? 😔 Ne yapacağımı bilemiyorum?

Depersonalizasyon, kişilerde başka bir ruhsal bozukluk olarak tanımlanamayan, yoğun şekilde sıkıntıya sebep olan bir ya da daha fazla depersonalizasyon dönemleriyle birlikte yaşanır. Yaşanan olgularda ani ve geçici özellikte bireysel olarak gerçeklik duygusunda değişimler olur. Kişi kendi ruhsal süreçlerinden ya da bedeninden ayrılma haline girer, bunları dışarıdan üçüncü bir kişi gibi izlemeye başlar. Duygularda ve zihinsel süreçte mekanikleşme olgusu yaşanır. Kişide rüyadaymış gibi bir durum gerçekleşir. Gerçeği değerlendirebilmesi ise yerindedir Kişi bedenindeki fiziksel özelliklerin değiştiğini ve duyguların yabancılaştığını hissedebilir. Bu duyguların ifade edilmesi güç olduğu söylenebilir.Çevresini ve kendisini inkara gidebilir.
Arkadaşlar sevgilim depersonalizasyon hastası ona nasıl yardımcı olabilirim acaba? 😔 Ne yapacağımı bilemiyorum?
Cevapla