Nişanlımla günah işledik, beddua etti. Sizce bedduası tutar mı? korkuyorum😱😱?

Benim kuzenim 6 yıldır evli iken beni baldızıyla tanıştırdı. Güzel hanım bir kız. Ama biraz saf. Hiç net bilmeyen facesi bile olmayan bir kız. Ben de o kızla nişanladım. Sonra bir gün kızı eve getirdim. O nikahtan önce isteksizdi. Ama ben kendimi tutamadım. Ön ya da arkadan yapmadım ama her yerini öptüm. Göğüsleri de emdim 😊Oral yaptım. Bizim evlilik planımız ocakta 15 tatildeydi. Ama kuzenim karısıyla kavga etmiş. Boşanmanın eşiğindeler. Şimdi kızın babası büyük kızı boşanacak diye bizi de ayırmak istiyor. Kızla görüşmeme izin vermiyor. Bu aileye bir kız verdik, sorun oldu. İkinci hatayı yapmam diyor. Kız da bana mesaj attı. Beddua etti, ben sana demedim mi evlenmeden yapmayalım. Günaha girdik, şimdi evlenemeyecez. İnş evlenemezsin hiçbir zaman, asla çocuğun olmaz dedi 😱Çüş. Ben ne yaptım ya? ben ayrılmak istemedim ki. Babası ayırmak istiyor. Benim suçum ne? tutar mı bu beddua? zaten yaş 26. Evlenemezsem evde kalırım 😳
Nişanlımla günah işledik, beddua etti. Sizce bedduası tutar mı? korkuyorum😱😱?
Cevapla