Evlendiğinizde eşinizle en çok ne yapmayı istersiniz? Ya da sizin için ne yapmasını istersiniz? En çok istediğiniz şeyi söyleyin?
beni sevmesini isterdim ama tüm kalbiyle sevmesini ne olursa olsun hep sevmesini sadece sevmesini cünkü seni seviyorum demek ne basitlikten ibaret nede herkese söylenecek bir cümlenikten seni seviyorum demek o kadar kutsal ki onu ölesiye sevmek demek aslında onun tüm vücut hatlarini duygularini hislerini an ve an kaydetmek aslinda ama şimdilerde milletin ağızına sakız misali yapışmış herkesde bir grupluk oluşturmuş kelime olarak biliniyo ne yazık ama inanin bana sevdiginizden ne para ne bir baska sacma sapan sey isteyin sadece ondan sevgi isteyin cunku sevgi oldukca her zorluğun üstesinden geliceksiniz
Dogru diyosun
beni sabahları sevgi dolu bir öpücükle uyandırsın, akşam yolumu gözlesin camdan ben hızlı adımlarla eve geleyim görmek için onu bir an önce kapıdan girdiğimde ceketimi asmadan daha kocaman bir sarılsın bana, bide sıcak çorba kaynatabilirse ne mutlu bize derim, ama lanet olsunki evlilik bana çok uzak :/
@Delibal22 sorunlarınızı oturup konuşmayı deneseniz? :(
@Delibal22 işte herkezle bir anlık hevesle tanımadan görmeden evlenmeyeceksin, evlilik ciddi bir müesese dönüşü yok, çevremde yok var bu şekilde mutsuz olan yaşım 26 olmak üzere çoğu arkadaşım evlendi yarısı boşandı 5 sene dolmadan ve çoğu ilk seneden çocuk yaptı çok aşığım ölüyorum bitiyorum diye, geri kalan ayrılamayanlarda sırf evlatlarının hatrına ya da eşinin maddi durumu çok iyi diye boşanmıyorlar, boşansa gidecek yeri yok baba evine dönemezler 3 kuruş nafakayla ufacık çocukla napıcaklar? aklı başında kişilerle evlenmiyorsunuz ya yazık ediyorsunuz kendinize canım arkadaşım :( ama gerçi bu toplumsal bir sorun, her kız ufak yaştan gelinlik hayaliyle büyüyor karşısına çıkan ilk ciddi niyetli adamla evleniyor ya da sırf arkadaşlarımla mutlu aile tablosu çizeyim nispet yapayım ya da baba evinden baskıdan kaçayım derken daha büyük felaketlere koşuyor..
@Delibal22 dinlemek isterim, kapım her zaman açık dertleşmeye
Birlikte roman havası oynayalım
Ellerini vücudum da gezdirsin
Saçlarımı okşayarak uyutsun
Birlikte sosyal aktivitelere katılalım
Çin aslanı alsın
Benimle çırılçıplak uyusun
Birlikte sabaha kadar deliler gibi içelim
Pazar günleri kahvaltıyı o hazırlasın bla bla bla
Iyi saymissin
Daha çok var 😂
Say say
Sevgi saygı aşk meskten başka evlenen eşler yeni evlemislerse evliliğin tadını sonuna kadar çıkarmali. Bunun içinde hersey var yok eski evliyseler çocuk coluk falan bence onların geleceklerini icin cabalasinlar yani öyle olur zaten
Peki
Cevap
46Cevap
hep güzel konussun , beni sevdiyi kadar kimseyi sevmesin ve sevgisini içinde saklamasin belli etsin her kes de bilsin
Bunu sevdim
:) :) :) :) :) :)
Eşimle bir çay bahçesinde oturup adamakıllı bir çay içip muhabbet etmek. Gezmek birlikte. Ve balık tutmak birlikte
Yemek yapabilsin.
Hamarat, temiz ve tutumlu olsun. Çocuklarımız olursa onlara iyi annelik yapabilsin. Canımı istesin.
Mantikli
Bütün bu hamaratlığı şimdiki nesilden mi bekliyorsun 😀
@reelobjektif
Mesele var olan nesil değil kardeşim. İyi bir aile kültürü ve eğitimi almış ve içinde merhamet/yiğitlik/saflık gibi üstün insan meziyetleri barındıran ve kendini kadın olmaktan uzaklaşmış (küfürbazlık/lakayt karakterle şekillenmiş/kadınlık gibi yüce bir vasıftan oldukça uzak/ergen (her yaşına rağmen aynı ruhla kala kalmış)/ ruh ve fikr yoksulu ergen bebelerin dışında kalan kızları kast ediyorum değerli kardeşim. Söylemek istediğini anlıyorum. Elinden hiçbir iş gelmeyen zavallı fikir yoksulu/emek yoksulu biçare kızlar var. Mutfağın yolunu bilmeyen/ kişisel temizliğini bile yapmaktan aciz zavallı bir nesil var. Ama kardeşim Allah bana ölümü yaşatsın ama öyle fikir/emek/ahlak yoksulu /kadınlık duygusundan uzak biriyle bir yaşam kesiştirmesin. Böyleleri ile bir yuva kurulamaz. Siz de haklısınız. Unutmayın yaş ve kuru her çağda vardır. Değerli olanın değerini zaman eskitemez. Sözü uzattım kısa kesmek gerek.
her aile kültürü ya da eğitimi almış kişiler öyle olacak diye bimkayde mi var? o zmn yeni nesile bakarsak bu ülkede aile kültürü diye bir şey kalmamış mı diyecez? bu bence yeni neslin kendini ev işlerinde ne kadar geliştirdiğiyle alakalı. tani merak olacak.
1- sırtımda elini gezdirmesini :D
2- bana yeni bir şeyler katabilmesini :P
3- birlikte roman yazmak ;)
Iyimis
Evliyim. Bana saygi duysun isterim saygi yok cunku
Benim bir kadin oldugumu anlasin. Arkadaslariyla ayni davranmasin isterim.
Kendini dusundugu kadar azcik da beni dusunsun. Anlamaya calissin.
Kendisi sucluyken sesini kismayi bilsin.
Umarim oyle olur
Aldatmamasi guzel yemek her aksam beni ilk gun gibi sevmesi beni coookk cook sevmesi bana kiyamamasi beni herzaman opmesi ev islerini temizce yapmasi bana yasama sevinci vermesi peki ya sen ne yapmasini istersin?
Gelsin gitsin sarılsın. Ben bir insanın en huzur bulduğu yerin sevdiği insanın kolları olduğuna inanırım. Yıllarda geçse, bıkmayacağım şeylerden biri sarılmak. 😊
Romantikmis
Amaç kesinlikle romantik olmak değil burda. 😊
Ne peki
Hayatım boyunca en sevdiklerime sarılmak istedim, izin vermediler. Yarım kaldım. Eşim tamamlasın isterim.
Peki
Sosyal hayatlara saygı sun biz artik evliyiz sorumluluklarimiz var triplerine girmesin beraber iki birey olarak ama iki "özgür" birey olarak yaşayalım
Mantıklı
Hafta sonları sakin yerlere kaçmayı. başbaşa dışarıda vakit geçirmeyi... Haftaiçleri sabırsızlıkla hafta sonunu beklemeyi..
Iyimis
Birlikte dünyayı gezelim her yeri kesfedelim sevgimiz, ilgimiz, aşkımız ömür boyu sürsün.
Asla normalleşip birbirimizi sıkmayalım.
Aynı güne beraber uyanıp, yan yana ayrı rüyalara dalalım.
Iyimis
her ani beraber yasamak beraber eglenmek beraber aglamak beraber tv izlemek beraber tatil yapmak yani Şu an calismam disinda herseyimj birlikde yapmak isterim
Yemek falan neyse arada bende yaparımda. Bu hamur işlerini beceremem. Pasta, kek, börek, çörek sık sık yapsın, başkada bir şey istemem :)
Mantikli
Sadik olmasi cok onemli, ve en onemliside gercekden bir hayat kurmayi kabul etmesi, yani iyisi ile kotusu ile yasamayi ogrenmesini isterdim..
Olgunca cevap
😊😊
Valla benim yerime yemek yapsa çok iyi olurdu ben yapmasını bilmiyorum yapmayı da sevmiyorum bulur muyum öyle birini
Bulursun
Bana gelmez ben biliyorum
Asci olan erkekler var iste
Uf onlar çok çalışıyorlar
Calismayan adamla evlenmezsin
Evlenmiş benimle işte kadın daha ne yapsın ben ona istediğini yaparım
O evde otursun ev islerini yapsin ben calisirim parayi kazanan ben olurum
Seni calistirmam
Iyimis
İnsanların haline bir bak ben dahil artık herkes sadakati bekler olmuş.. Durum içler acısı.
Oyle
O birşey yapmasın. Benim ona gösterdiğim ilgiden sevgiden sıkılmasın yeter.
Iste bu ya
Her sabah uyandığımızda gözlerinde aşkı görmek istiyorum, aşkını hep hissettirsin
Romantikmis
Öyle 😊
:) :) :) :) :) :) :)
Sadık kalması ve ilk gün ki gibi sevgi ve saygı dolu olması
Umarim oyle olur
Her gece uyumadan önce saçlarımı tarasın ve bana masal anlatsın 😆
Iste bu ya
😊😊😊
Sadakat, Tutlu, Tatlişkoluk bide Klozetin kapağını kapatmayı unutmasın
Peki
Sevmesini ve saygı duymasını, anlayışlı ve yardım sever olmasını isterim 😊
Manrikli
Temizlik birdee başım ağrıyor dediğimde inansın yeterli
Inanir tabiki
Sadık kalsın, küçücük bir yalan bile söylemesin yeter😄
Bu onemli yalansiz olmali
mutsuz veya sinirli olduğumda sarılsın beni çok yalnız bırakmasın yeter
Iyimis
Hep aynı kalsın en başta gerçekte nasılsa öyle olsun ve hiç değişmesin
Umarim oyle olur
İnşAllah teşekkürler
Tesekkur ederim
Onun yanında rahatca aglayabilseydim. Onun yüzünden bile olsa onun omzunda aglayabilseydim.
Duygusalsin sanirim bu hos bisey istedigin
Umarim yasarsin
Beraber yemek yapilsin, ev islerinde yardim etsin falan iste :)
Sadece bunlar mi
En büyük sorunlar bunlar bana göre bir evlilikte 😂😂
Peki
Çöp atmayı hiç sevmem. Eşim bunu benim için yapıyor. Çok mutluyum KScanlar.
Iyimis
bir anda desin ki hadi yurt dışına gidiyoruz istediğin yere desin
Ne eğlenceli olur ama
Zengin olursa der
Kendisine bana aileme ve ailesine saygılı olmasını isterdim
En guzeli oylesi
Aynen daha ne istenirki
beraber yemek yapmayi cok isterdim acikcasi vakit gecirmeyi
Neden yemek yapmayi?
Bilmiyorum masum ve guzel bir sey geliyor bana isterim hep yapmayi huzurlu bir ortam olurdu o an
Sanirim oyle
özel gün hariç ufak süprizler yapabilir mutfakta beraber yemek yapalım
Nasil surprizler mesela?
onu da o bulsun ya hayatın biraz stresinden uzak kalmak için dağ bağ evinde 2 miz baş başa kalalım
Himmmm bunu sevdim
kadınlık neyi gerektiriyorsa onu yapsın extra bişi istemiyouz
Mantikli
eğlenceli , bana ev işlerinde yardım etsin de bide eve bağlı olsun bisey istemiyom
Hangi ev isleri mesela
yemek yapma ve ütü ayrıca düzenli olsuda bide yeter bana
Iyimis
tabi 😀
Televizyonun karşısındaki kanepede başını omuzuma koyup film izlerken uyuyakalmasını isterdim. Çok tatlı.
ne istenmez ki secenekler sonsuz sadece cınsel yasam hakkında değil genel anlanmda
Peki
Gezmeyi severim. Dubai'de bambi jambik yapalım dediğim zaman buna itiraz etmeyecek :)
Oyle
Sayğı, sevgi, anlaşma ne bilim. Her şeyi beklemek yanlış
Peki
Özellikle bisey yapmasını istemem ama her konuda yardımcı olması beklerim 😊
Peki
Ütüleri o yapmalı, perdeleri takmali, he arada birde yemek ondan olsun başka bişi istemme😂😂
Bu saydiklarini yapabiliyorum ama evde kaldim
Evde kalman beni ilgilendirmez. Sordun cevabımı verdim ayrıca bunları sevdiğim adam yapsın yetet 😂
Peki
Yemek yapsın romantik olsun hafta sonu şehir dışına tatillere götürsün her zaman çiçek alsın birde tektas yüzük alsin
Zengin olsun desen yeterdi
Ha ha
beni her konuda desteklemeli ve bazı şeylere adım atmam konusunda beni zorlamalı
Mantikli
Deli gibi sevsin ailesine bagimli olsun. Ele hune karsi ailesini kucuk ve muhtac dusurmsin. Yeter
Mantikli
Hayattan soğurken elinden tutup tekrar hayata bağlamayı
Mantikli
Ayaklarımı yıkasın yemek yapsin iste ortalığı sil süpür felan
Ha ha
Komik mi geldi eski zamanda bunlar doğal şeylerdi neden garipsedin seven yapar gocunmaz
Oyle tabi komik olmasindan degil gulumseme
Pazar günü güzel bir kahvaltı hazırlaması ailecek sohbetle yemek
Klasik ama olmasi gereken bisey
eşimin ev işlerinde mutlu olmasını mümkünse her işte yardım edip yükülünü hafifletmeyi isterdim
Mantikli
yani
Daima benimle vakit geçirmesini , benden sıkılamamasını isterim. Zaten sıkılmaz benden de :) ilgili , sevgili olsun ben hep yanında olurum.
Eğlenceli biri olsun, her yaptığı istediğim bişey olur o zaman
Eglenmek onemli
Ilgili olsun diģer erkek gibi olmasn yeter ama bende şans yok
Gercekten seveni bulursan olur umutsuz olma
Ya evine baglı aile babası olsun. Ben onun için herşeyi yaparım zaten
Iyimis
beni hayatinin merkezine koymali ve bana deger vermeli
Iyimis
Sevsin ya. O sevgisini hissedeyim. Ilgi göstersin. Bu eksik yanımı tamamlasın 🙁
ya içinden geleni yapsın ama benimle çok ilgilensin :D aaa uyurken saçımı severse çok hoş olur aslında :D
Ufak konularda yardımcı edebilir. Kıyafetlerinin toplamak gibi. Beni işe bırakmak gibi
Iyimis
gerektigi yerde gerektigi olgunlugu gosterebilen biri olsun ailesine bagli olsun ve eglenceli olsun 😊
Herkes eglence istiyor
Yo harika
Birbirimizin en büyük destekçisi olalım hiçbi sorunun çözümsüz olmadığını bilelim gerisi ben onu mutlu etmek için elimden geleni yaparım zaten
Hamaratsin yani
Herseydahil otel gibi evlilik yasatirim diyosun
Peki
Hastalıkda ve yaşlılık da yanımda olmasını. Bende onun yanında olmayı
Mantikli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar