Sizce kankamdan hoşlanıyor muyum? Veya o benden hoşlanıyor mu? ACİL CEVAP?

Merhaba arkadaşlar sorumu cevaplarsanız cidden çok sevineceğim bu konuyu arkadaşlarımada açamıyorum dalga alay konusu gibi çeşitli sebeblerden dolayı o yüzden kafamda çok soru işaretleri oluştu uzatmadan konuyu anlatıyorum:
Arkadaşlar benim okulda erkek olarak çok samimi olduğum yani kanka olduğum 4 erkek var. Ama bunlardan birisi (bahsi geçen çocuk) acayip terbiyeli, kibar, kızlara karşı olan davranışlarından dolayı gözüm çok tutmuştu. Şuana kadar ağzından kızlara bırakın küfürü hakaret ettiğini bile görmedim ve kötü günlerimde hep moralimi düzeltmeye çalışır. Eh, böyle davranışlarıda hoşuma gitmedi değil. Ben samimi olduğum kişilerle kolumu atıp dolaşırım genellikle kız erkek fark etmeden. Bir gün bununlada kol atıp dolaşmaya başladık bizi çoğu kişi sevgili zannetti ama ben açıklayınca kanka olduğumuzu ses çıkarmadılar. Bigün artık kardeşlik seviyesine geçtik daha samimi olduk bu sefer o, sarılmaya başladı. Ama sarılınca ellerini omzuma vuruyor kankayız imajı belli olsun diye. Yine sevgilimisiniz diye soranlara biz kardeşiz diyip bana kolunu atıp gülümsüyor falan. Bugün beni görmemezlikten gelip kendi sınıfındaki kızlarla ilgilendi hep inadına yapıyormuş gibi tabii bende kızdım (veya kıskandım) onu dövesim geldi ve kendimden şüphe ettim. Çıkışa doğru bana gülerek nasıl olduğumu sordu tabii benimde yaptıklarından dolayı surat bir karış olunca iyimisin diyip kolunu attı ilgi göstermeye çalıştı moralimin bozuk olduğunu anlayıp. Fakat bugün kendimden biraz şüphelendim, ondanda. SİZCE BEN BU ÇOCUĞA AŞIK MIYIM? O BENDEN HOŞLANIYOR MU AŞIK MI?
Ona aşıksın
O sana aşık
İkinizde birbirinizden hoşlanıyorsunuz bence çıkın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce kankamdan hoşlanıyor muyum? Veya o benden hoşlanıyor mu? ACİL CEVAP?
Cevapla