Sevgilime karşı hissizlestim veya soğudum ne yapmalıyım?

Neredeyse 2 senedir birlikteyiz. Eskiden tek mesajına mutlu olup heyecanlaniyordum. Ama birkaç haftadır eski hislerim yok. Hayatıma yeni biri girmedi , hoslandigim kişi de yok. Sevgilimden ayrilmakta istemiyorum. Bu durum nasıl geçer? Lütfen Yardım edin arkadaşlar onunla tekrardan mutlu olmak istiyorum.
Sevgilime karşı hissizlestim veya soğudum ne yapmalıyım?
Cevapla