Sizce bir kadın ben ne kadar zor bir kadınım diyorsa o kadar zor mudur kolay mıdır?

Ben hangi zor kadınım diyene denk geldiysem o kadr kolay cıkıyor. sizce sebebi güçsüzlüklerini kapatmak için mi zor kadınım diyorlar?
Sizce bir kadın ben ne kadar zor bir kadınım diyorsa o kadar zor mudur kolay mıdır?
Cevapla