Hangisiydi? Seversek mi kaybederiz kaybedersek mi severiz? Kaybetmemek için ne yapmalı?



aslında kaybetmeden artık deger bılmıyoruz cok sevıyoruz sıkılıyor uzak duruyoruz kaybedıyoruz mesafelı olmaya kalkınca suphecı davranıslar oluyor yanı aslında dozunu ayarlamak nedense zor olmus ama gercek olan su cok buyuk etken kaybetmeden ya da kaybetmeye yakın olmadan degerını bılmıyoruz
aslında ikiside bir arada
çok seversen kaybedersin sevildigini bilen havalara giriyor
bazende kaybedince ah yanımda olsun dersin yanında iken kıymet bilmezsin öyle işte
Yanlış zamanda seviyoruz, ya gitmeye gönlü olanı ya da sevilmesi gerekeni sevmiyoruz gidince aklımız başımıza geliyor anlıyoruz kıymetini
Sevelim sevişelim ama önce nikah dairesine gidelim
" eveeet " diyelim, pastamızı yiyip, limonata içelim
Kuvvet olsun 😭
Cevap
39Cevap
Sevdin mi , zaten kaybediyorsun
Sevsen bir türlü sevmesen bir türlü...
Sevsen ne zaman kopar, ne zaman düşer avuçlarından diye tedirgin oluyorsun.
Sevmesen de acaba sevseydim sevilir miydim diye düşünüyorsun. İki ucu bilmem neli değnek hesabı bu mendebur ilişki üçgeni.
Acılarını toplasan bir tarafına batıyor. Toplamasan boğazını düğümlüyor. Öyle işte,,,
Kazanmak için birşeyler kaybedilmeli
Ama pes etmemeli insan
Belki Allah iyi insanla karşılaşmadan önce kötü insanlarla karşılaşıp
İyi insanla karşılaşıncada oda sadık kalmanı istiyor
bir tür sınav bizden giden çok oldu ama biz hiç eksilmedik
Yemek için yaşıyoruz yaşamak için yiyoruz. Gibi bir dönence...
Sanırım en gerçeği ölmek için yaşıyoruz.
Garip olan bence mantık ve duygular.
Bunun tekil bir yanı yok bence.. Aynı anda gelişen karşılıklı bir durum.. Biri sevdikçe kaybediyordur gelişen süreç içerisinde diğeride sonucunda kaybettiğinde seviyordur.. Çünkü sevginin niteliğini onun boşluğunda kavrıyordur..
Severek kazandığımızi zannediyoruz 😂😂😂
Ama sevmek güzeldir can katar insana o duygu...
( üç harfli kelime) ...
sevgi ask gibi duygulati hissedip kaybetmek mumkun degil bence muhik olan o duygulari yasamak ha nasil yasadiginizda onemli ama onceliginiz icinizde hissettiniz kelebekler olmali onlari onemsemelisiniz tabi zamane asklarina yorum yapamaiyorumm
seven önce hayatı kaybeder, sonra acılara mahkum olur bence
aynı sonuca varıyorsak gidilen yok pek te önemli değil
Biz de her türlü sevme yok. Sevgi kavramını kaybettik.
Sevince kaybediyoruz Eşşeği at yaptigimiz için kaybettik. ..
İkisi de karşındaki insana bağlı sen ne yaparsan yap aşk ile yap :)
Seviyorduk. Sevdiğimiz ile kavuşamayınca daha çok seviyorduk. Hele kavuşursak en çok o zaman seviyorduk.
En güzel o zaman sevilir. :) Ama imkansızken bile öyle güzel ki sevmek. :)
Çok açık uçlu bir soru her ikisinde de sonuç yine hüsran 😔
Beklentilerini düşük tutarsan herzaman mutlu olursun.
Aldım bunu
noldu sana depresyona mı girdin normalde böyle değildin
tam her şey bitmiş derken sonra da oh be her şey yoluna giriyor dediğin anda geri alıyorlar
Severek kaybediyoruz doğru kişiyi sevmediğiniz den kaybediyoruz.
seversende kaybedersin , kaybedersende seversin... elindekinin kıymetini bilmek lazım..
Değer verince kaybediyorduk egoları tavan yapıyor sonra.
Gitmee kaybedincee daha çok seveceksin. Diye bir şarkıda var işte o misal ☝🏻️
Aynen
Bence gerçekten sevenler kaybeder , diğerleri ise kazanır.
Genelde severken kaybeder insan
Her ikisinde de kaybedersiniz sevmeyin
Seversek kaybediyoruz
Sevgi saçmalık nefret edin kazanırsınız.
sevişince ölüyoduk biz
ilgi gösterirsen kaybedersin
maalesef
Çok seversek kaybediyoruz
Seversek kaybediyoruz
Yok seven düzülür , düzülen sever 😄😄😄
Severek insan hayatının en büyük hatasını yapıyor.
Eğer seviyorsan bu evleneceğin kişi olmalıki baş ağırısı yapmasın. Yoksa hayatının en verimli ve güzel dönemi depresyonla geçiyor.
Yani onu sevelimki ne ayrılık acısı olsun nede heba olan bir emek olsun.
Geri kalanları ile eğlenmek vede cinsel ihtiyacını gidermek açısından çıkılabilir. Ama duygularla oynanmamak ve niyetlerin bilinmesi kaydıyla.
Sevmemeli kaybetmemek için:)
Haddinden fazla değer vermemek lazım.
Her şekilde kaybettim mk
Fazla değer kaybettirir
Kaybedince seviyorduk
:) sevince seviyoruz
İkiside
Aynen öyle
kaybedine seviyrum
çok zekisin
nasıl anladın
Ne fark eder?
Sevsek kaybediyoruz
Sevince kaybediyoruz
sevınce kaybedıyoruz
ortaya karışık :D
3 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar