bir erkek arkadaş kalalım sana ümit vermek istemiyorum diyorsa?

merhaba arkadaşlar 10 senedir tanıdığım bir arkadaşım var öncelerde hep normal arkadaştık sonra bir süre çıkıyor gibi olduk şimdi 10 yıl sonra tekrar bana yazdı ilk çok üstüme düştü sürekli aradı yazıştık bir anda tekrar ondan hoşlandım evlilik hakkında bile konuştu benimle sonrasında bir anda uzaklaşmaya başladı bende noluyor felan deyince düşündüm arkadaş kalalım bence eskisi gibi dedi yine seninle konuşmak istiyorum ama kararsız biriyim işte dedi sana daha fazla ümit vermek istemiyorum hatalıyım özür dilerim dedi sizce nedn böyle yaptı benden hoşlandığı halde?
bir erkek arkadaş kalalım sana ümit vermek istemiyorum diyorsa?
Cevapla