Sevgilime çok kırıldım nasıl bir tavır sergilemeliyim bundan sonra?

Cumartesi günü doğum günümdu ve sevgilim hiçbir şekilde kutlamadi pazartesi oldu hala konuşmadık. Yeni taşındılar ve evde telefon çekmiyor attigim mesaj da iletilmedi ınternet falan baglatmadilar daha o sekilde de ulaşamıyorum. ve evet koca hafta sonu evden burnunu çıkarmadı. Doğum günümu kutlanmasını geçtim zaten kutlayan birisi değil ama benim önem verdiğimi biliyordu hic değilse nasılsın diye aramasını bekledim. yarın ders için çıkacak mesajları görecek nasıl bir tavırda olmalıyım çok kırıldım çünkü
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap verin ya :(
Sevgilime çok kırıldım nasıl bir tavır sergilemeliyim bundan sonra?
Cevapla