Aşık olduğum kişi çok kötü davranıyor. Gören herkes okusun çok ihtiyacım var?

Biraz uzun olabilir ama lütfen okuyun arkadaşlarım. Lütfen fikir belirtin. Ben birine çok aşık oldum ama çok değişti, ne yapmalıyım?
Anlatıyorum. Bu yıl başladığım okula gitmeden önce internetten bir çocukla tanıştım. En başta arkadaş gibiydik sonra aynı okula gideceğimizi öğrendik, zaten biliyorduk ama neyse yani konuşmaya başladık. Ama nasıl konuşma, sabah akşam birbirimizle konuşuyorduk. Sonra o bana gerçekten çok aşık oldu- ya da öyleymiş gibi davrandı. Araya ortak arkadaşlarını soktu, beni kendine yaklaştırmak için resmen çabaladı. Çok bariz bir şekilde belliydi benden hoşlandığı. kısa keseceğim, Sonra okulda bir şekilde onun bulunduğu yere gittim buluştuk. Dış görünüş de değil, beni güzel buldu ben de onu hoş buldum, ama o bana aşık derken çok kötü aşık oldum. Onu düşünmeden saniyem geçmiyor. Daha sonra neredeyse beni hiç umursamamaya başladı. Hem de hiç, yanıma gelmiyor, mesajlarıma bakmıyor ya da çok geç bakıyor, kısa kestirip atıyor sürekli. Benden çok ama çok uzaklaştı, farklı kızlarla ilgileniyor. Sizce ben peşinden mi koşmalıyım, yoksa ben de onun bana yaptığı gibi soğuk mu olmalıyım? Ne yapacağım. Ne olur bana yardım edin, teşekkür ederim. ❤️
Aşık olduğum kişi çok kötü davranıyor. Gören herkes okusun çok ihtiyacım var?
Cevapla