Biraz uzun olabilir ama lütfen okuyun arkadaşlarım. Lütfen fikir belirtin. Ben birine çok aşık oldum ama çok değişti, ne yapmalıyım?
Anlatıyorum. Bu yıl başladığım okula gitmeden önce internetten bir çocukla tanıştım. En başta arkadaş gibiydik sonra aynı okula gideceğimizi öğrendik, zaten biliyorduk ama neyse yani konuşmaya başladık. Ama nasıl konuşma, sabah akşam birbirimizle konuşuyorduk. Sonra o bana gerçekten çok aşık oldu- ya da öyleymiş gibi davrandı. Araya ortak arkadaşlarını soktu, beni kendine yaklaştırmak için resmen çabaladı. Çok bariz bir şekilde belliydi benden hoşlandığı. kısa keseceğim, Sonra okulda bir şekilde onun bulunduğu yere gittim buluştuk. Dış görünüş de değil, beni güzel buldu ben de onu hoş buldum, ama o bana aşık derken çok kötü aşık oldum. Onu düşünmeden saniyem geçmiyor. Daha sonra neredeyse beni hiç umursamamaya başladı. Hem de hiç, yanıma gelmiyor, mesajlarıma bakmıyor ya da çok geç bakıyor, kısa kestirip atıyor sürekli. Benden çok ama çok uzaklaştı, farklı kızlarla ilgileniyor. Sizce ben peşinden mi koşmalıyım, yoksa ben de onun bana yaptığı gibi soğuk mu olmalıyım? Ne yapacağım. Ne olur bana yardım edin, teşekkür ederim. ❤️
Anlatıyorum. Bu yıl başladığım okula gitmeden önce internetten bir çocukla tanıştım. En başta arkadaş gibiydik sonra aynı okula gideceğimizi öğrendik, zaten biliyorduk ama neyse yani konuşmaya başladık. Ama nasıl konuşma, sabah akşam birbirimizle konuşuyorduk. Sonra o bana gerçekten çok aşık oldu- ya da öyleymiş gibi davrandı. Araya ortak arkadaşlarını soktu, beni kendine yaklaştırmak için resmen çabaladı. Çok bariz bir şekilde belliydi benden hoşlandığı. kısa keseceğim, Sonra okulda bir şekilde onun bulunduğu yere gittim buluştuk. Dış görünüş de değil, beni güzel buldu ben de onu hoş buldum, ama o bana aşık derken çok kötü aşık oldum. Onu düşünmeden saniyem geçmiyor. Daha sonra neredeyse beni hiç umursamamaya başladı. Hem de hiç, yanıma gelmiyor, mesajlarıma bakmıyor ya da çok geç bakıyor, kısa kestirip atıyor sürekli. Benden çok ama çok uzaklaştı, farklı kızlarla ilgileniyor. Sizce ben peşinden mi koşmalıyım, yoksa ben de onun bana yaptığı gibi soğuk mu olmalıyım? Ne yapacağım. Ne olur bana yardım edin, teşekkür ederim. ❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar